مجله اکسید

۱۸ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۷
دی

لاح تکنیک و استفاده از محصولات با کیفیت خوب مانند تیغ مناسب می‌توانید اصلاح را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید، نحوه اصلاح پوست صورت شما بر نوع نگاه و احساس شما نسبت به خود تأثیر می‌گذارد.

با اینکه شیو کردن صورت کاری آسان و ساده است، اما خیلی از افراد با انجام روش های اشتباه و یا کاربرد مراحل آن بصورت غلط، آسیب های جدی را به پوست صورت خود وارد می کنند.

قبل از اصلاح، پوست و مو را مرطوب کنید تا نرم شود.

۱-یک زمان عالی برای اصلاح درست بعد از دوش گرفتن است، زیرا پوست شما گرم و مرطوب و فاقد چربی اضافی و سلول های مرده پوست است.

۲-یک کرم یا ژل اصلاح بزنید. اگر پوست بسیار خشک یا حساسی دارید، کرم موبری استفاده کنید که روی آن نوشته شده است “مخصوص پوست حساس

۳-در جهتی که مو رشد می‌کند اصلاح کنید. این یک مرحله مهم برای کمک به جلوگیری از برجستگی و سوختگی است.

۴-بعد از هر بار اصلاح، تیغ ​​را بشویید. علاوه بر این، مطمئن شوید که تیغ خود را عوض کرده یا تیغ های یکبار مصرف را بعد از ۵ تا ۷ اصلاح اصلاح دور بریزید تا تحریک پوست  به حداقل برسد.

۵-تیغ خود را در محلی خشک نگهداری کنید. مطمئن شوید که تیغ شما کاملا خشک شده است تا از رشد باکتری روی آن جلوگیری کند. ریش تراش خود را زیر دوش یا ظرفشویی مرطوب قرار ندهید.

۶-مردانی که آکنه دارند باید در هنگام اصلاح مراقبت ویژه ای داشته باشند. اصلاح می‌تواند پوست شما را تحریک کند و باعث بدتر شدن آکنه شود

۷-اگر صورت شما آکنه دارد، سعی کنید با تیغ های برقی یا یکبار مصرف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر است.

۸-از تیغ تیز استفاده کنید.

۹-منطقه ای را که یکبار اصلاح کردید، دوباره اصلاح نکنید.

آموزش صحیح مراحل شیو کردن صورت

ا- ابتدا باید پوست صورت را از هر گونه آلودگی و همچنین آرایش های قبلی پاک کنید و لازم است تا پوست بخوبی پاکیزه و تمیز شود.

پس صورت را با آب گرم و یک پاک کننده ملایم شست و شو داده و با یک حوله نرم و لطیف پوست را خشک کنید.

از یک تیغ تمیز و تیز که مخصوص اصلاح است و از دسته های مناسب که برای این کار طراحی شده اند کمک بگیرید، تا کنترل بیشتر و بهتری بر روی تیغ و راحت تر انجام دادن کار داشته باشید.

از تیغ ابرو هم که یک طرفه است می توانید برای شیو صورت کمک بگیرید، به شرطی که مهارت کافی برای این کار را داشته باشید.

قبل از اینکه به شیو کردن بپردازید، بهتر است تا لایه محافظی را بین پوست و تیغ اصلاح بوجود آورید، برای این کار می توانید از کرم و یا ژل اصلاح کمک بگیرید.

این کار ضمن محافظت از پوست شما، باعث می شود تا شیو پوست با راحتی بیشتری انجام بگیرد، همچنین از پوست در برابر بریدگی و زخم شدن، جلوگیری خواهد کرد.

بهتر است تا تیغ را در جهت رشد موها، بر روی پوست کشیده و با فشار ملایمی که به دسته تیغ وارد می کنید، اصلاح را انجام دهید.

شیو صورت باید در نهایت آرامش و به صورت آهسته و پیوسته صورت گیرد، چون در صورتی که برای انجام این کار عجله به خرج دهید، ممکن است پوست صورت را بریده و یا زخمی کنید.

شیو کردن پوست صورت با تیغ و ضخیم تر شدن موها!!!

آیا بعد از شیو کردن موهای صورت با تیغ، موها ضخیم تر و تیره تر نخواهند شد؟

 

این سؤالی است که اکثر خانم ها، بعد از اینکه تصمیم می گیرند، از روش شیو کردن با تیغ و یا ژیلت، برای اصلاح و از بین بردن موهای زائد صورت خود کمک بگیرند، می پرسند.

 

به نظر می رسد که این سؤال بیشتر شبیه یک سوء تفاهم است، زیرا که اصلاح صورت با تیغ، هیچگاه سبب ضخامت مو نخواهد شد و مطمئناً هیچ تأثیری بر افزایش ضخامت مو نخواهد داشت.!

 

البته این روش ممکن است باعث رشد طولی بیشتر موها شود، اما هیچ ارتباطی با افزایش فولیکول های مو و پرپشت شدن آن ها نخواهد داشت.

 

مسئله این است که در هنگام شیو کردن، موها بصورت اریب بریده می شوند و چون قسمت تحتانی و انتهایی موها ضخیم تر از نوک موهاست، هنگام رویش مجدد موها، با لمس و یا دیدن قسمت اصلاح شده، احساس می کنید که موها ضخیم تر شده و یا افزایش یافته اند.

  • مجله اکسید
۲۶
دی

کاشت ناخن برای خانم هایی که ناخن  یکدست ندارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر طرفدارترین روشهای کاشت ناخن است. پودری است که نسبت به بقیه کاشت ها دوام بیشتری دارد اما زمان بر است

کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب دارد، یعنی ناخن هایی که به طور ژنتیک ایراد دارند و ظاهر خوبی ندارند آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی و بعد از امتحان کردن تمام موارد ایمنی و جواب نگرفتن. به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است. ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود.

ولی اگر شماهم از آن دسته کسانی هستد کـه بـه زیبایی و سلامت ناخن های‌ خود اهمیت می‌دهند این پست برای شماست چراکه دراین مطلب می‌خواهیم بـه شـما عزیزان جدیدترین و زیباترین ترند دیزاین و کاشت ناخن را نشان دهیم

اما در نکاتی که بابد در کاشت به آن توجه داشته باشید طراحی آن است که سعی از ناخن های خیلی بلند و خیلی شلوغ خودداری کنید و به جای اون از طرح های مینمال، نخودی، کاشی، پاستیلی و ساده استفاده کنید

 

  • مجله اکسید
۲۵
دی

تولد یکی از مهم‌ترین رو‌زهای زندگی هر انسانی است. در روز تولد عزیزان‌مان تمام تلاش‌مان بر این است که بهترین هدیه را برای آن‌ها تهیه کنیم. اما خرید بهترین هدیه مخصوصا وقتی پای آقایان وسط باشد، گاهی کار بسیار سختی است.

خرید هدیه همیشه یکی از چالش‌های مهم برای خانم‌ها است. خرید هدیه ارزشمند برای آقایان کمی مشکل است. گاهی اصلا نمی‌دانید چه چیزی برای آقایان مناسب است و با دیدن چه هدیه‌ای شاد می‌شوند. در چنین مواقعی، باید علایق، سلایق، خواسته‌ها و نیازهای آقایان را تصور کنید و ازطریق آن‌ها بهترین هدیه را تهیه کنید.

بازی مخصوص کنسول

یک پیشنهاد کادو تولد برای آقایان و پسرها آن هم از نوع بسیار هیجان‌انگیز آن، خرید بازی‌های مخصوص کنسول است. البته در صورتی که بدانید شخص مورد نظر شما خود دستگاه بازی را دارد.

این پیشنهاد می‌تواند یک کادو برای پسر بچه‌ها باشد که با آن بسیار خوشحال شده و به وجد می‌آیند، هرچند الان آقایان هم از داشتن بازی‌های مخصوص کنسول به همان اندازه خوشحال می‌شوند.

هندزفری یا هدفون

در دنیای شلوغ امروز، راه رفتن در خیابان‌های پر سر و صدا و سوار شدن بر وسایل نقلیه‌ی عمومی چه چیزی بیشتر از داشتن یک هندزفری جمع و جور و گوش دادن به یک موزیک ملایم می‌تواند به درد یک نفر بخورد؟ هدیه گرفتن یک هندزفری به هر مناسبتی می‌تواند هر کسی را در هر سنی خوشحال کند.

هندزفری‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها از جمله مدل‌های بی سیم و با سیم و با انواع قیمت‌ها قابل خریداری هستند. البته بهتر است هندزفری که هدیه می‌دهید کیفیت بالایی داشته باشد تا فرد بتواند از استفاده از آن لذت ببرد.

پاور بانک

از آن جاییکه آقایان دائما خارج از خانه هستند و در طول روز ساعات زیادی را در بیرون می‌گذرانند، اغلب با مشکل کمبود شارژ موبایل مواجه می‌شوند.

خرید یک پاور بانک یا همان شارژر همراه می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی بکند تا دیگر در هر کجا که بودند بتوانند گوشی‌های خود را شارژ کنند.

کوله پشتی مردانه - کادو تولد برای آقایان ورزشکار

خرید یک کوله پشتی مردانه به عنوان هدیه این پیام را به شخص مورد نظر شما می‌رساند که چه قدر برای‌تان مهم است که از هدیه‌ای که گرفته‌اید استفاده شود و چیزی به او هدیه داده‌اید که حسابی برایش کارایی داشته باشد.

‍معمولا کیف و کوله پشتی از جمله وسایلی است که آقایان از آن بسیار استفاده می‌کنند. زیرا همان‌طور که ممکن است بار‌ها دیده باشید آقایان عادت دارند وسایل‌شان را در دست خود حمل می‌کنند و چندوقت یک‌بار هم یا وسایل‌شان گم و یا دزدیده می‌شود.

لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است.

ساعت مچی

از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد

در اولین مرحله نسبت خود و میزان هزینه‌تان برای خرید را در نظر بگیرید. در مرحله‌ی بعدی تصویر آن شخص را جلوی چشم خود مجسم کنید، به این فکر کنید که همیشه چه نوع لباس‌هایی می‌پوشد؟ علایقش چیست؟ ورزش می‌کند؟ هنرمند است؟ چه استایلی دارد؟

تصورات خود را بر روی یک کاغذ بنویسید. حالا به این فکر کنید که چه چیزی این شخص را بسیار خوشحال می‌کند؟ مهم نیست چه قدر کوچک و یا ارزان باشد مهم این است که ببینید با خوشحالی از هدیه شما استفاده می‌کند. در این بین سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که در درجه‌ی اول با بودجه‌ی شما هماهنگی داشته باشد و بعد یک چیز ماندگار باشد.

 

اگر آن شخص همسر و یا دوست شما است به شما پیشنهاد می‌کنیم چیزی را انتخاب کنید که دائم همراه خود داشته باشد و آن هدیه شما را به یاد او بیاورد. جسور باشید و خلاقیت به خرج دهید، پس از انتخاب‌تان مطمئن باشید که بهترین هدیه دنیا را به او داده‌اید.

  • مجله اکسید
۲۲
دی

لاغر شدن و کاهش وزن با رعایت نمودن رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن امکان پذیر است اما این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی توان در یک چشم به هم زدن به اندام ایده آل رسید اما اگر وقت کافی ندارید و می خواهید در جشن یا مراسمی شرکت نمایید می توانید با ترفندهای ساده و بی دردسری چاقی و اضافه وزن تان پنهان کنید به صورتی که بیشتر دوستانتان فکر کنند شما لاغرتر شده اید و راز لاغریتان را از شما بپرسند.

انتخاب لباس های راه‌راه‌نخستین و ساده‌ترین راه‌برای لاغر و کشیده‌دیده‌شدن افراد است، با انتخاب لباس هایی که‌راه‌راه‌عمودی هستند میتوانید خود را لاغر و قد بلند نشان دهید پس لباس های راه‌راه‌یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد چاق هستند.

سر تا پا مشکی

اصولا لباس های مشکی برای افراد چاق مناسب اند و باعث لاغر دیده‌شدن آن ها میشوند به‌این ترتیب یکی از بهترین استایل ها برای خانم های چاق تیپ سرتا پا مشکی است و میتواند حسابی آن ها را لاغر نشان دهد.

دامن های مدادی

دامن های مدادی به‌دامن های تنگی گفته‌میشود که‌تا روی زانو هستند، این سبک از دامن های زنانه‌حسابی شما را لاغر نشان میدهند. برای انتخاب رنگ دامن بهتر است سراغ رنگ های تیره‌بروید.

از این رنگ‌ها دوری کنید

برای لاغرتر نشان دادن فرم بدن خود باید به سراغ رنگ‌های تیره بروید زیرا لباس‌های رنگ روشن شکل واقعی اندام را نشان می‌دهند که این امر موجب چاق نشان داده شدن بدن می‌شود. به طور کلی سعی کنید که داخل کمد خود بیشتر لباس‌هایی با تم بنفش، آبی نیلی، زرشکی، سبز تیره و مشکی...  داشته باشید. ولی به صورت کلی رنگ لباس به سلیقه شما بستگی دارد. اگر اضافه وزن دارید و رنگ‌های سفید و روشن را نیز دوست دارید هیچ ممانعتی وجود ندارد و شما می‌توانید لباس‌های رنگ روشن بپوشید و شاد باشید

شلوار بلند بپوشید

برای انتخاب شلوار به جای پوشیدن شلوارهای لطیف و زیبا باید به سراغ شلوارهایی بروید که بافتی منسجم، محکم و در عین حال زیبایی دارند. این شلوارها موجب لاغر و صاف نشان داده شدن ران‌ها می‌شود البته باید حواستان باشد که بلندی شلوارها باید تا روی کفش‌تان باشد. اگر هم شلواری انتخاب کنید که خط اتو داشته باشد خیلی بهتر است. توجه داشته باشید که شلوار باید زیر ناحیه کمر قرار گیرد نه بالاتر و نه پایین‌تر.

لباس‌هایی با مدل ساعت شنی بپوشید

لباس‌هایی که در قسمت کمر تنگ‌تر هستند موجب لاغر نشان داده شدن شما می‌شوند. بنابراین بهتر است لباس‌هایی که شبیه ساعت شنی هستند بپوشید. این مدل لباس‌ کمرتان را هم باریک‌تر نشان می‌دهند. البته به همراه این لباس‌ها می‌توانید یک کمربند ظریف هم بپوشید تا خودتان را شیک و زیباتر کنید و در عین حال لاغرتر هم به نظر برسید.

پاشنه بلند پوشیدن!

اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر بیایید باید یک راست بروید سراغ کفش‌های پاشنه بلند. کفشی که انتخاب می‌کنید حداقل باید 6 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد تا تصویر لاغرتری از شما ارائه بدهد. اگر پای چاقی دارید بهتر است به کفش‌هایی فکر کنیدکه بندهای پهن دارند چون بند نازک کفش می‌توانداین چاقی را چند برابر نشان دهد!

توجه:

برای لاغر نشان دادن خود، کمدتان را پر از لباس‌های بلند و گشاد نکنید و یا به سراغ لباس‌هایی که بسیار تنگ هستند نروید این کار کاملا اشتباه است زیرا هر دو این مدل لباس‌ها شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. اتفاقا شما باید به سراغ لباس‌هایی بروید که دقیقا اندازه شما باشند. شما برای لاغرتر به نظر آمدن باید سایز دقیق خودتان را پیدا کنید و فقط همان سایز را بپوشید. حالا فرقی نمی‌کند که سایزتان 48 باشد یا 52!

  • مجله اکسید
۲۱
دی

ویزای گوناگونی یا گرین کارت لاتاری یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا است. از سال ۱۹۹۰ و به دستور کنگره آمریکا، هر سال وزارت امور خارجه آمریکا مطابق بخش ۲۰۳(سی) از قانون مهاجرت و ملیت (Immigration and Nationality Act) آمریکا، به صورت قرعه‌کشی (موسوم به لاتاری) تعدادی افراد را برای دریافت این نوع ویزا انتخاب می‌کند که نهایتاً منجر به دریافت کارت اقامت دائم آمریکا (معروف به گرین کارت) می‌شود. برندهٔ اصلی در صورت برخورداری از شرایط لازم موفق به کسب ویزای وگ-۱[واژه ۱] می‌شود. همسر وی و فرزندان مجردی که در روز نام‌نویسی اینترنتی زیر ۲۱ سال دارند نیز در صورت برخورداری از شرایط لازم موفق به کسب ویزای وگ-۲ می‌شوند.

لاتاری (شناخته شده به DV Lottery) به عنوان یکی از راه های اخذ گرین کارت و مهاجرت به آمریکا شناخته می شود. برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا یک قرعه کشی است که دولت "آمریکا" هر ساله از طریق آن به ۵۵۰۰۰ نفر از سراسر جهان گرین کارت اعطا میکند.

فلسفه لاتاری

از آن‌جا که هدف از صدور ویزای گوناگونی حفظ گوناگونی نژادی در بین مهاجران آمریکا است، این ویزا برای ساکنان کشورهایی که به طور معمول از روش‌های دیگر مهاجران زیادی به آمریکا می‌فرستند صادر نمی‌شود. به همین خاطر هر ساله در بولتن ویزا فهرست کشورهایی که مجاز به شرکت در قرعه‌کشی هستند مشخص می‌گردد. به عنوان نمونه، اهالی کشور روسیه تا سال ۲۰۰۴ مجاز به شرکت در این قرعه‌کشی بودند اما در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ این اجازه از آنان سلب شد. در قرعه‌کشی ویزای سال ۲۰۱۰ اهالی این کشور دوباره جواز شرکت در قرعه‌کشی را کسب کردند. کشورهای غیرمجاز کشورهایی هستند که در ۵ سال گذشته بیش از ۵۰٫۰۰۰ مهاجر از طریق ویزاهای خانوادگی و کاری به آمریکا فرستاده باشند. از جمله کشورهایی که در بیشتر دوره‌ها غیرمجاز بوده‌اند می‌توان به چین، انگلستان و هند اشاره کرد.

لاتاری آمریکا چیست؟

گرین کارت یک مجوز برای اقامت دائم در کشور مورد نظر است. گرین کارت به شما حق قانونی کار و زندگی دائمی را میدهد. دارندگان گرین کارت از خدمات بهداشتی، تحصیلی و بسیاری دیگر مزایا برخوردار میگردند و همچنین می توانند آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا به آمریکا رفت و آمد کند. دولت آمریکا همه ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵,۰۰۰ نفر از سراسر دنیا گرین کارت رایگان اعطا میکند. در صورتی که در این قرعه کشی برنده شوید، می توانید به همراه خانواده تان به طور دائمی در آمریکا اقامت داشته و کار کنید.

 

شرایط شرکت در لاتاری بسیار آسان است. همه افراد فارغ از جنسیت، مذهب و بدون نیاز به مدرک زبان می توانند در این قرعه کشی شرکت و شانس خود را برای اخذ ویزا و گرین کارت ایالات متحده امریکا امتحان نمایند. تنها شرطی که متقاضیان باید از آن برخوردار باشند، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و در صورت نداشتن آن، داشتن 2 سال سابقه کاری قابل اثبات طی 5 سال گذشته است.

 

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا شرایط سنی ندارد و همه افراد می توانند در آن شرکت نمایند. تنها باید مدنظر داشته باشید که افراد زیر 18 سال حتما باید به صورت زیر مجموعه والدین ثبت نام شوند در حالیکه افراد بالای 21 سال حتما می بایست جدا از خانواده و به صورت مستقل ثبت نام کنند.

1- برای شرکت در قرعه کشی لاتاری، شما باید متولد یکی از کشورهای مجاز به ثبت نام باشید که خوشبختانه نام کشور ما ایران هر سال در لیست منتشر شده توسط اداره مهاجرت به امریکا قرار می گیرد و شما به عنوان یک ایرانی امکان ثبت نام دارید. لازم به ذکر است اتباع کشور افغانستان یا دیگر کشورهای همسایه که در ایران سکونت دارند نیز می توانند در لاتاری ثبت نام کنند ولی در سهمیه کشوری که در آن متولد شده اند قرار می گیرند.

 

2- شرط دوم لاتاری، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و یا 2 سال سابقه کار قابل استناد در طول 5 سال گذشته می باشد.

 

برای شرکت در قرعه کشی لاتاری باید حداقل مدرک دیپلم یا دو سال سابقه کاری در پنج سال گذشته داشته باشید. شرط تحصیلی ثبت نام لاتاری مدرک دیپلم است. بنابراین شرط، افراد برای ثبت نام به عنوان نفر اصلی می بایست حداقل 18 سال سن داشته باشند. اما افراد زیر 18 سالی که تمایل به ثبت نامَ دارند، می توانند به عنوان زیر مجموعه پدر و مادرشان ثبت نام کنند.

قبولی در لاتاری آمریکا

در صورت قبولی در لاتاری، یک سری هزینه بعد از قبولی لاتاری را برای ترجمه مدارک، تزریق واکسن های لازم، ویزیت توسط پزشک معتمد سفارت و دریافت وقت سفارت پرداخت خواهید کرد تا بتوانید با آفیسر حاضر در سفارت انتخابی مصاحبه داشته باشید.

لازم به ذکر است برندگان ایرانی لاتاری (green card lottery) می توانند از بین سفارت های آمریکا در آنکارا، ایروان و ابوظبی یک مورد را به دلخواه انتخاب نمایند. مصاحبه این افراد در سفارت های ذکر شده به صورت فارسی با آفیسر فارسی زبان انجام خواهد شد.

علاوه بر هزینه های اعلام شده، هزینه بلیط هواپیما جهت حضور در سفارت نیز اضافه می شود. در صورت قبولی در مصاحبه و دریافت ویزا نیز، هزینه های دیگری اعمال خواهد شد. ghjhvd

 

در نظر داشته باشید که این هزینه ها تنها برای دریافت وقت از سفارت است و هزینه تنظیم و تکمیل فرم های ارسالی مانند فرم ds 260 نمی باشد. در صورتی که مایل باشید کارشناسان کارت سبز فرم های شما را تکمیل کنند می توانید با مجموعه کارت سبز در تماس باشید.

 

  • مجله اکسید
۲۰
دی

اینستاگرام در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت جهان در حال حاضر در اینستاگرام هستند. با این حال، حتی اگر تصاویر جالبی را در آن ارسال کنید، جمع کردن مخاطبان با اندازه مناسب اغلب می تواند کار دشواری باشد. این موضوع برای هر کس که تازه شروع کرده است، مایوس کننده می باشد.

میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

پاسخ گو باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن فراهم نمودن یک پلت فرم برای افراد است تا از طریق آن با هم در ارتباط باشند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان یک فرصت برای ارتباط مستقیم با دنبال کنندگان خود استفاده کنند. به نظرات، سوالات یا شکایاتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر با شخصیت باشید و از مخاطبان خود قدردانی نمایید، آنها با احتمال بیشتری تمایل خواهند داشت تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند.

 

کامنت بگذارید

خود را به پاسخ دادن به افراد در پست های خود محدود نکنید. با مطالب دیگر کاربران  نیز در ارتباط باشید و کامنت بگذارید. از عکس های آنها تعریف کنید و شروع به گفتگو کنید.

این موضوع را به عنوان فرصتی برای انعکاس برند خود ببینید. به کسب و کاری که  کاملا بر روی تبلیغات متمرکز نشود، و به دیگران علاقه واقعی داشته باشد، افراد بیشتری جذب خواهند شد.

مطالب دیگران را لایک کنید و به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط اکانت های دیگر را فالو نمی کنند.  آنها همچنین محتوای خود را ارسال می کنند، با امید به اینکه مورد توجه قرار گیرد. لایک نمودن  و به اشتراک گذاشتن این محتوا باعث می شود از آنها قدردانی شده و ممکن است این محبت شما را جبران نمایند.

برندهایی که محتوای ایجاد شده توسط کاربر را در بر می گیرند و از آن تجلیل می نمایند، توسط جوامع اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. حتی می تواند آنها را تشویق کند که محتوایی برای برجسته نمودن برند شما ایجاد کنند و در نتیجه آگاهی را گسترش دهند.

 

دیگران را فالو کنید.

یکی از بهترین ترفند ها برای جمع کردن فالوور این است که دیگران را فالو کنید. آنها معمولا متوجه می شوند و اگر علاقه مند باشند، شما را فالو می کنند.

 

استفاده از کپشن های جذاب

در کپشن محتوای جذاب بنویسید. میتوانید از سخن بزرگان یا مطالب مفیدی که به درد کاربر می‌خورد استفاده کنید.

محتوا باید مرتبط با عکس باشد و از محتواهای طولانی و غیر مرتبط خودداری کنید و از محتواهای کوتاه و مختصر برای جذاب کردن پست خود استفاده نمایید.

برای جذاب تر شدن و راحت تر خوانده شدن و همچنین انتقال احساسات میتوانید از ایموجی استفاده کنید.

به دنبال کاربرانی باشید که از لحاظ جمعیتی در بین مخاطبان هدف شما قرار دارند. مخصوصا، سعی کنید افرادی که در جوامع مربوط به خودشان بیشترین نفوذ را دارند فالو کنید. اگر این اشخاص نیز شما را فالو کردند و مطالب شما را به اشتراک گذاشتند، ممکن است بتوانید برخی از فالوورهای آنها را از آن خود کنید.

 

برای جذب فالوور اینستاگرام از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها سریع ترین راه برای جذب فالوور در هر شبکه اجتماعی هستند. کار اصلی آنها یکپارچه کردن پلت فرم است. هر چیزی که در یک هشتگ محبوب منتشر می شود، توسط افراد زیادی در یک دوره زمانی کوتاه دیده می شود. با هشتگ هایی که انتخاب می کنید هدفمند باشید و اطمینان حاصل کنید که محتوا مربوط به موضوع آن می باشد.

برای پروفایل خود خلاقیت به خرج دهید :

در انتخاب  تصاویر و ویدئوهای جذاب کوشا باشید و در پروفایل خود انواع مختلفی از تصاویر را به اشتراک بگذارید. خلاصه بهتر است خلاقیت زیادی به خرج دهید به گونه‌ای که فالوور با نگاه کردن به پروفایل شما مجذوب آن شود و به دنبال کردن پیج شما تشویق شود. همچنین می‌توانید عکسی زیبا و نیز یک بیوی جذاب و عالی برای تاثیر بیشتر در پروفایلتان بگذارید.

 

. با برنامه‌ ریزی پیش بروید :

وجود یک برنامه کاری در حوزه فعالیت¬ مربوطه به هدفمند بودن پیج کمک می‌کند. متعاقبا" وقتی هدفتان مشخص است باعث موفقیت بیشتر شما می¬شود. توجه داشته باشید که پست‌ها را دسته بندی کنید و آن‌ها را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید

خرید فالوور واقعی اینستاگرام؛ فالووری چند!!!

این که بگوییم چطور می‌توانیم فالوور اینستاگرام بخریم، کلاً سوال غلطی است.

شما هیچ‌جوره نمی‌توانید فالوور بخرید، اما می‌توایند در پیج‌های پر بازدید تبلیغات هدفمند انجام دهید و در ازای فالوور‌های واقعی‌ای که از آن پیج‌ها به دست می‌آورید، یک مبلغ مشخص را به صاحب آن پیج پرداخت کنید.

 

توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در ایستاگرام است و شما از هیچ‌کجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید. به حرف‌هایی هم که می‌شنوید اعتماد نکنید. فالوور واقعی، خریدنی نیست!

قدرت ویدئو های ۱۵ ثانیه ای!

در اینستاگرام، فعلاً بیش از ۱۵ ثانیه نمی توان ویدئو منتشر کرد.

از همین ۱۵ ثانیه ها استفاده کنید و بعضی اوقات با مخاطبانتان در ظرف ۱۵ ثانیه حرف بزنید.

 

خیلی برای آن ها این قضیه جالب خواهد بود و میتواند  در افزایش فالور اینستاگرام  شما مؤثر باشد

پس اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شما خواهد بود.

 

یک پروفایل درست کنید و شروع به پست گذاشتن کنید، تست کنید، سرعت خود را افزایش دهید، و حساب خود را تبلیغ کنید. افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما قوی ترین چیز این است که در اینستاگرام خود روی کمبودها تمرکز کنید تا کیفیت بالاتری از فالوورها را بدست آورید.

 

 

  • مجله اکسید
۱۹
دی

در محدوده کرج چندین و چند کافه مختلف وجود دارد. برخی از این کافه‌ها فضای بسیار کوچکی دارند و برخی دیگر خدمات مطلوبی را ارائه نمی‌دهد. به همین خاطر نمی‌توان هر کافه‌ای را به‌عنوان پاتوق انتخاب کرد. همین مسئله باعث شد تا ما امروز تصمیم بگیریم تا لیستی از ۱۰ کافه برتر کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم. تهیه این لیست کار دشواری بود. وجود تنوع بسیار بین کافه های کرج ، انتخاب را سخت‌تر می‌کرد. پس ما از کمک نظرات مشتریان استفاده کردیم. نظرات مشتریان بهترین معیار سنجش کیفیت خدمات کافه های کرج هستند. پس می‌توانید با خیال راحت از این لیست استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید شاید بسیاری از کافه های تاپ کرج  از این لیست جا مانده باشند. در انتها شما به ما کمک کنید تا در کنار هم این لیست را تکمیل نماییم.

 

کاف کافی یکی از تخصصی ترین کافه های کرج محسوب می‌شود. این کافه در لاین کندرو اتوبان گلشهر قرار دارد. با وجود این مشتریان کاف کافی از هر کجای کرج به سراغ این کافی‌شاپ می‌آیند. این کافی ظاهری بسیار مناسب جوانان تعبیه کرده است. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. فقط بوی خوش عطر در فضای کافه می‌پیچد. به همین خاطر فضای داخلی کافه، فضایی کاملاً خانوادگی و دوستانه هست.

دلیل شهرت کاف کافی، فضای داخلی آن نیست. در این کافه می‌توانید طعم بیش از ۴۰ نوع ترکیب مختلف قهوه را بچشید. این کافه قهوه‌ها را با طعم‌های مختلف سرو می‌کند. همچنین با کمک تجهیزات لازم و همچنین باریستای حرفه‌ای، انواع نوشیدنی را به همان شکلی که باید، تهیه و سرو می‌کند. لازم به ذکر است در کاف کافی می‌توانید انواع چای ماسالا با شیر، بدون شیر، دمی و یا معمولی را نیز سفارش دهید. خلاصه اگر به‌دنبال یک کافه عالی برای چشیدن طعم نوشیدنی‌های بی‌نظیر هستید، ما به شما کاف کافی را معرفی می‌کنیم.

آدرس: چهل و پنج متری گلشهر، بعد از پمپ بنزین گلشهر، لاین کندرو اتوبان

کافه رستوران ونتیج می‌تواند بهترین و باصفاترین پاتوق شما باشد. ظاهر این کافه مشابه با کافه‌های اروپایی و آمریکایی است. این کافه طراحی منحصر‌به‌فرد و بی‌نظیری دارد. شاید شما نیز مشابه این نوع طراحی را در هیچ یک از کافه های کرج ندیده باشید. فضای اصلی این کافه به سه بخش سرپوشیده، فضای باز و فضای نیمه‌باز تقسیم می‌شود! فضای سرپوشیده کافه که در داخل سالن قرار دارد. همان طور که انتظار دارید، امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی وجود ندارد. پس اگر رابطه خوشی با بوی دود سیگار ندارید، بهتر است فضای داخلی را انتخاب کنید. جلوی درب ورودی کافه، کنار پیاده‌رویی بزرگ و خلوت، چند میز و صندلی چیده شده است. این میز و صندلی همان فضای خارجی کافه محسوب می‌شوند. در این فضا امکان سیگار کشیدن وجود دارد؛ اما شاید تردد عابران پیاده کمی آزاردهنده باشد.

حال شما را با بخش سوم کافه یعنی بخش نیمه‌باز آشنا می‌کنیم! در دو طرف درب ورودی کافه، همان طور که در عکس مشاهده می‌کنید، دو بخش خصوصی با میز و صندلی‌های چهارنفره تعبیه شده است. شما می‌توانید در این بخش سیگار بکشید و در عین حال از خلوت خود لذت ببرید. این بخش پنجره بدون شیشه بزرگی دارد که باعث می‌شود تردد هوا صورت بگیرد. پس در عین حال از بوی بد سیگار نیز اذیت نخواهید شد. این کافه منویی بسیار متنوع و کامل را نیز ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک، دسر و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. بر اساس نظرات مشتریان، این کافه یکی از بهترین کافه های کرج محسوب می‌شود.

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۱۱، خیابان پیچک یکم، نبش خیابان ۱۱۴، کافه رستوران وینتیج

 

میکلانژ نام یکی از هنرمندان قدیمی است. پس می‌توانید انتظار داشته باشید که این کافه نیز کافه‌ای بسیار شیک و لوکس باشد. داین کافه ظاهر و ابعادی مشابه یک رستوران دارد. طراحی دکوراسیون این کافه اصلاً  شبیه به یک کافه معمولی نیست. در حقیقت می‌توان آن را بیشتر شبیه به یک رستوران لوکس و بزرگ دانست. نمای داخلی و نمای بیرونی این کافه بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

در فضای داخلی، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر می‌توان آن را یک کافه عالی برای قرارها و مراسم خانوادگی دانست. فضای پارک معمولاً در جلوی کافه پیدا می‌شود. در زمینه منوی کافه میکلانژ نیز باید گفت که بسیار تکمیل است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، نوشیدنی‌های ترکیبی، انواع دسر و غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سفارش دهید. این کافه برای گذران وقت مشتریان خود، انواع بازی و همچنین کتاب نیز در نظر گرفته است. پس اگر حوصله‌تان سر رفته، می‌توانید همراه دوستان خود به کافه میکلانژ بروید.

آدرس: کرج، دهقان ویلای دوم، خیابان نیاکی، جنب باشگاه رایان سپند

کافه شهرخودرو مهرشهر یکی از کافی شاپ های با کیفیت و تازه تاسیس کرج میباشد و توانسته با دارا بودن کادر مجرب، کیفیت خوب و فضای دلباز با ویو رو به خیابان شهرداری مهرشهر مشتریان وفادار زیادی جذب کند.

منوی کافه رستوران شهرخودرو بسیار تکمیل میباشد و تمام آیتم ها از پیش غذا تا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را شامل است و همچنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم با بالاترین کیفیت و قیمت نسبتا گران را دارا میباشد.

البرز– کرج– مهرشهر– بلوار شهرداری– نبش خیابان ۲۰۵ – کافه رستوران شهرخودرو

کافه لانژکافه های روباز کرج

این کافه دارای یک منظره طبیعی بسیار زیبا است. بر روی یک دریاچه مصنوعی ساخته شده و طراحی آن با طبیعت همخوانی دارد.

در اطراف کافه درختان بلندی وجود دارند که بر روی کافه سایه افکنده اند.

دارای فضای سربسته و روباز بصورت آلاچیق است که می­توانید انتخاب کنید از کدام فضا استفاده کنید. فضای داخلی با دیواره های شیشه ای بزرگ، دست کمی از زیبایی فضای روباز ندارد و اینگونه طراحی شده تا بتوان به راحتی فضای بیرون را از داخل تماشا کرد. برای انواع جشن ها میتواند یک انتخاب خوب باشد.

رفتار پرسنل این کافه بسیار حرفه­ای و صمیمانه است و در هنگام نیاز هیچ خدمتی را دریغ نمی­کنند، که مجموعه این نکات این کافی شاپ را به یکی از بهترین کافه های کرج در منطقه عظیمیه تبدیل کرده است.

البرز– کرج– عظیمیه– میدان اسبی– ضلع شمالی پارک ایران‌ زمین– کافه لانژ

مهم ترین دلیلی که کافه دنو در لیست بهترین کافه های کرج حضور دارد ویو و چشم انداز بسیار زیبا و دوست داشتنی این کافه است که مرتفع ترین کافی شاپ کرج لقب دارد و فضای روباز برای استفاده و میل کردن سفارشات را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است.

منوی کافه دنو از نظر قیمت نیز تقریبا مناسب است

سرویس دهی و پذیرایی این کافه نیز بسیار خوب و سریع میباشد و شما میتوانید از حضور در کافه دنو نهایت لذت را ببرید.

البرز – کرج – چهار راه طالقانی به سمت پل آزادگان – نبش کوچخ حسینی – برج میلاد طبقه ۱۳

  • مجله اکسید
۱۸
دی

اینترنت از زمانی که به صورت عمومی در دسترس مردم قرار گرفت، بسیار تغییر کرده است. یکی از این تغییرات بحث برانگیز Dark Web است. بزرگسالان ممکن است نگران بازدید و دسترسی فرزندانشان به دراک وب باشند، چرا که اخبار همواره دارک وب را منبعی برای فعالیت‌های آنلاین غیرقانونی و خطرناک می‌داند.

 

اما همان‌طور که می‌دانید مشکلات فقط بخاطر یک تکنولوژی خاص ایجاد نمی‌شوند بلکه نحوه‌ی استفاده‌ی مردم از آن تکنولوژی است که مشکل ساز است

اگر از طرفداران هری پاتر باشید، حتما نام کوچه ناکترن را به خاطر دارید که پر از مغازه‌هایی برای خرید و فروش وسایل خطرناک و غیرقانونی بود و افرادی هم که در این کوچه تاریک و مخوف پرسه می‌زدند، مشکوک و گاهی خطرناک بودند. چنین کوچه‌ای فقط در دنیای جادویی هری پاتر وجود ندارد و نمونه واقعی آن را می‌توان در دنیای خودمان نیز پیدا کرد: جایی به اسم دارک وب که البته حضور فیزیکی ندارد و فقط در اینترنت یافت می‌شود.

 

در دارک وب شاید خبری از کمد ناپدیدشونده دنیای هری پاتر نباشد، اما می‌توان در آن اسلحه، مواد مخدر، اسکناس تقلبی، حساب‌های هک شده نتفلیکس، نرم افزارهایی برای هک کردن کامپیوتر دیگران، اطلاعات ورود به حساب‌های بانکی، سنگ اورانیوم، مدارک دانشگاهی جعلی یا حتی قاتل قراردادی پیدا کرد..

 

و البته همان‌طور که دسترسی به کوچه ناکترن به‌راحتی امکان‌پذیر نیست

 

بدون شک دنیای اینترنت آنقدر بزرگ است که تقریبا بی‌انتها به نظر می‌رسد. در حال حاضر، بیش از ۲ میلیارد وب‌سایت در اینترنت وجود دارد و هر روز حدود ۵۰۰ هزار وب‌سایت جدید به این تعداد اضافه می‌شود. با این حال، این حجم از اطلاعات تنها «نوک کوه یخ» است و بخش عظیمی از اینترنت از دسترس کاربران عادی خارج است. به‌طور کلی، اینترنت از لحاظ سطح دسترسی کاربران به اطلاعات به سه ناحیه دسته‌بندی می‌شود:

 

سرفیس وب (Surface Web): شامل صفحات وبی است که در موتورهای جستجو مثل گوگل ایندکس شده‌اند و برای عموم کاربران در دسترس هستند. در واقع هر چیزی که در گوگل قابل جستجو باشد، بخشی از سرفیس وب است و این بخش کمتر از ۵ درصد اینترنت را شامل می‌شود.

دیپ وب (Deep Web): بخشی در اینترنت است که از چشم کاربران عادی پنهان است. برای مثال، آدرس ایمیل شما بخشی از دیپ وب است، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده است. دیپ وب حدود ۹۶ درصد اینترنت را شامل می‌شود.

در مورد دارک وب زیاد اغراق می‌شود. درست است که این فضا به خاطر ناشناس بودن کاربران، پتانسیل بالایی برای مقاصد مجرمانه دارد، اما تأثیر این جرائم در مقایسه با تمام جرائم سایبری که هر روز در اینترنت اتفاق می‌افتد، آنقدرها زیاد نیست. از طرف دیگر، دارک وب آنچنان که تصور می‌شود، خارج از دسترس قانون نیست. در سال ۲۰۱۱، بیش از ۳۰۰ کاربر دارک وب به خاطر فعالیت‌های غیرقانونی دستگیر شدند. در سال ۲۰۲۰، پلیس بین‌‌الملل ۱۷۹ فروشنده مواد مخدر فعال در دارک وب را در شش کشور شناسایی و دستگیر کرد.

.

کارهای که هرگز نباید در دراک وب انجام داد

بازکردن وب‌سایت‌های مختوم به onion. با مرورگر عادی و استفاده‌ نکردن از TOR

انجام این کار آدرس آی‌پی دستگاه را افشا خواهد کرد و هکرها به سیستم حمله خواهند کرد. برای اینکه طعمه‌ی هکرها نشوید، هنگام گشت‌زدن در دارک‌ وب از مرورگر TOR استفاده کنید. نرم‌افزار TOR فعالیت‌ها و ارتباط‌ها را مخفی نگه می‌دارد و مطمئن است.

 

استفاده از TOR بدون تغییر IP

TOR در گذشته، چندین‌بار دچار آسیب شده و برخی تلاش‌ها به افشا شدن آدرس آی پی کاربران منجر شده است. به‌همین‌دلیل، استفاده از ابزارهایی برای تغییر آی‌پی درکنار مرورگر TOR توصیه می‌شود.

 

فعال‌کردن ماکروها و اسکریپت‌ها

فعال‌کردن اسکریپت‌ها مثل جاوااسکریپت در وب‌سایت‌های onion. بسیار خطرناک است. این وب‌سایت‌ها می‌توانند با اجرای اسکریپت‌ها و بدون آگاهی کاربر، سیستم او را به انواع بدافزارهای مخرب آلوده کنند. برخی از این بدافزارها به نمایش مکرر پاپ‌آپ‌های آزاردهنده یا حتی امکان کنترل کامپیوتر از راه‌ دور منجر می‌شود. TOR به‌طور پیش‌فرض تمام ماکروها و اسکریپت‌ها را غیرفعال می‌کند.

 

دانلود فایل از وب‌سایت‌های ناشناخته یا غیرمطمئن

هیچ فایلی را فقط به‌دلیل جذاب‌بودن محتوایش دانلود نکنید؛ مگر اینکه به وب‌سایت ارائه‌دهنده‌ی آن اطمینان کامل داشته باشید. باوجوداین، اگر واقعا به انجام این کار مجبورید، راه‌حلی ایمنی برایش وجود دارد. استفاده از ماشین مجازی (Virtual Machine)، مانند Virtual Box، سیستم‌عامل نصب‌شده روی ماشین مجازی را از سیستم‌عامل اصلی جدا می‌کند. این روش به‌اندازه‌ای مطمئن است که می‌توانید محتوای مدنظر خود را از دارک‌ وب دانلود کنید.

 

اشتباه‌گرفتن دارک‌ وب با دیپ‌ وب

دارک‌ وب بخشی از دیپ‌ وب است و دیپ‌ وب لزوما برای فعالیت‌های مخرب استفاده نمی‌شود؛ اما موتورهای جست‌وجو به آن دسترسی ندارند. به‌عنوان مثال، شبکه‌‌های داخلی سازمان‌ها، اداره‌ها، دانشگاه‌‌ها و دولت‌ها و نیز پایگاه‌ داده‌های تجاری بخشی از دیپ‌ وب هستند، اما کار خلافی در این وب‌سایت‌ها انجام نمی‌شود.

 

گشت‌زنی به قصد کنجکاوی در دارک‌وب

اگرچه ورود به دارک وب به خودی خود غیرقانونی نیست و برخی کاربران تنها به نیت حفاظت از حریم شخصی وارد آن می‌شوند، اما اگر از خطراتی که در این فضا در کمین کاربران ناآگاه است، باخبر نباشید ممکن است دچار دردسرهای جدی و قربانی هک شدن، حملات سایبری و کلاهبرداری شوید یا به جرمی که متوجه نشدید مرتکب شدید، حتی مورد پیگرد قانونی قرار بگیرید.

 

خرید با کارت اعتباری

خریدن محصول یا خدمات از دارک‌ وب با کارت اعتباری بزرگ‌ترین اشتباه است. به‌غیر از بیت‌ کوین و سایر رمزارزها، هیچ روش پرداخت دیگری ایمن نیست. مطمئنا هیچ شخصی دوست ندارد تراکنش خرید محصولی غیرقانونی را در فهرست تراکنش‌هایش داشته باشد.

 

دوست یا دشمن شدن با کاربران دارک وب

معمولا کاربران مختلفی در دارک وب فعالیت می‌کنند. دوستی‌ها در این فضا واقعی نیستند و بهترین کار این است که تا حد ممکن از برقراری ارتباط با آن‌ها جلوگیری کنید.

 

dark web چیست؟

 

ارزش معاملات غیرقانونی در دارک وب به روزانه 500 هزار دلار می‌رسد.

معمولا تمام قرارداد‌های غیرقانی در دارک وب، مثل یک استخدام آدمکش مزدور، یک کلاه برداری هستند.

گروه‌های تروریستی مثل داعش برای سال‌ها از دارک وب برای عضو گیری و کسب بودجه استفاده کرده‌اند.

در دارک وب یک بازار بزرک برای کتاب‌های غیرقانونی و ممنوعه وجود دارد

افرادی در دارک وب جضور دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند روح نوزادان به دنیا نیامده را به شما بفروشند.

مسابقات ورزشی زیادی مثل نبرد‌های تن به تن خونین تا سر حد مرگ در دارک وب با هدف شرطبندی برگزار می‌شوند.

دارک وب دارای حدود 91 پتابایت (معادل 91 میلیارد گیگابایت) اطلاعات است.

سایت های موجود در دارک وب هویت و آی پی خود را مخفی می‌کنند تا تشخیص این که چه کسی پشت وبسایت است، دشوار باشد.

در حالی که اندازه Surface Web به طور قابل توجهی بزرگ است، تخمین زده می‌شود که اندازه دارک وب، حدود 400 تا 500 برابر بزرگ تر باشد.

اگرچه ممکن است دارک وب دارای انواع اطلاعات خطرناک و مجرمانه باشد، اما دارای کلوب کتاب نیز هست. بیشتر این کتاب‌ها، کتاب‌های ممنوعه و تئوری توطئه هستند.

کارت‌های اعتباری سرقت شده، در دارک وب به فروش می‌رسند. برخی با دسترسی به دارک وب از این کارت‌ها استفاده می‌کنند تا کارت هدیه خریداری کنند.

مکانی با دسترسی به دارک وب وجود دارد که اطلاعاتی درباره زنده ماندن در شرایط بحرانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مجرمان با دسترسی به دارک وب دست به فروش مدارک جعلی مانند گواهینامه‌های جعلی می‌زنند و حتی بعضی از مردم با دسترسی به دارک وب هکرهایی استخدام می‌کنند که نمره‌های دانشگاهی را تغییر دهند.

متاسفانه مجرمان با دسترسی به دارک وب دست به قاچاق انسان می‌زنند. قابل توجه است که دارک وب تنها بخش کوچکی از قاچاق انسان است که در جهان انجام می‌شود.

با دسترسی به دارک وب در معرض بدافزارهای زیادی قرار می‌گیرید که تنها یک کلیک اشتباه آن را محقق می‌سازد.

فروش اسلحه غیر قانونی و داروهای غیر قانونی از طریق دارک وب انجام می‌گیرد.

اتاق‌های قرمز دارک وب در واقع اتاق‌های شکنجه هستند که برای تماشای آن‌ها، هزینه ای باید پرداخت شود. گفته می‌شود که بیشتر این موارد به کلاهبرداری ختم شده اند

عواقب ورود به دارک وب چیست؟ در این مطلب به تمامی مواردی که برای ورود به دارک وب به دانستن آن‌ها نیاز دارید، پرداختیم. توصیه می‌کنیم که تا جای ممکن از ورود به وب تاریک و جستجو در آن خودداری کنید؛ این امر به هیچ وجه عواقب خوشی به دنبال نخواهد داشت

.

  • مجله اکسید
۱۵
دی

داشتن ناخن‌هایی زیبا، چیزی فراتر از کوتاه کردن ناخن با ناخن گیر و سوهان ناخن است! این امر، یکی از امور مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید؛ درست مثل مراقبت‌هایی که از پوست خود به عمل می‌آورید، از ناخن هایتان نیز باید مراقبت کنید. چه کسی گفته برای تمام امور مراقبتی و تکنیکی باید پول پرداخت کنید؟ شما می‌توانید این کار را در منزل به راحتی انجام دهید

قبل از شروع، تمام وسایلی که برای انجام یک مانیکور بی نقص نیاز دارید را جمع آوری کنید. وسایل مورد نیاز شما شامل این موارد می‌شوند:

محلول پاک کننده لاک

انبر مخصوص ناخن (کلیپر)

چند تکه پنبه

بافر

عقب زن ناخن (cuticule pusher)

کرم مرطوب کننده

کرم کوتیکول

لاک رنگ ناخن

لاک مورد علاقه تان

تاپ کات

برای شروع، ابتدا لاک فعلی تان را از ناخن پاک کنید. برای پاک کردن لاک ناخن از محلول‌های معتبر و موغوب به همراه تکه‌های پنبه استفاده کنید تا ناخن هایتان ضعیف نشوند.

محلول‌های پاک کننده (غیر استونی) پوست دور ناخن هایتان را خشک نمی‌کند. لاک پاک کن‌های استونی، بسیار سریع‌تر عمل می‌کنند، اما می‌توانند به ناخن‌ها آسیب برسانند. اگر بیشتر از یک مرتبه در ماه از لاک پاک کن استفاده می‌کنید، حتما از نوع غیر استونی آن استفاده کنید

گام بعدی کوتاه کردن ناخن

با استفاده از ناخن گیر، قد ناخن هایتان را کوتاه کنید. توجه داشته باشید که ناخن هایتان را بیش از اندازه کوتاه نکنید. سپس با استفاده از سوهان ناخن، به ناخن تان فرم دهید. اگر قصد دارید ناخن‌های ساده‌ای داشته باشید، ناخن مستطیلی شکل با گوشه‌های گرد یا ساده، مناسب خواهد بود.

در زمان استفاده از سوهان، با ملایمت برخورد کنید که هیچ آسیبی به ناخن هایتان وارد نشود. همچنین از کوتاه کردن بیش از حد ناخن‌ها خودداری کنید. فقط ناخن‌ها را مرتب کرده و قسمتی از ناخن که بیرون از گوشت است را کوتاه کنید. یک بافر نو و تیز را روی ناخن خود کشیده و ناخن خود را برق اندازید. بافر در اصل مانند پولیش عمل می‌کند. در عین حال، بیش از اندازه هم از بافر استفاده نکنید؛ چراکه در این صورت، لاک به خوبی روی ناخن شما قرار نخواهد گرفت

 ناخن‌ها و دست تان را بخیسانید

این قسمت، آرامش بخش‌ترین بخش مانیکور است. یک کاسه نسبتا بزرگ انتخاب کرده (سایزی که بتوانید دست هایتان را درون آن قرار دهید) و داخل آن آب گرم بریزید. مقداری شامپو بچه یا نرم کننده ملایم درون آب ریخته و دست هایتان را برای مدت ٣ دقیقه داخل آن قرار دهید.

 

قرار دادن ناخن در این محلول باعث نرم شدن ناخن و پوست اطراف آن می‌گردد. همچنین چرک و کثیفی و سلول‌های مرده پوست را از بین خواهد برد. فراموش نکنید که زیر ناخن‌های خود را تمیز کنید. از قرار دادن بیش از اندازه ناخن در این محلول نیز خودداری کنید؛ چراکه ممکن است به ناخن آسیب برساند.

کرم مخصوص پوست دور ناخن یا کرم کوتیکول زده و ناخن هایتان را آماده کنید

ناخن هایتان را پاک کرده، قدری کرم کوتیکول به ناخن‌ها زده و آن‌ها را به آرامی ماساژ دهید. سپس با استفاده از عقب زن، پوست دور ناخن را به آرامی به سمت عقب هدایت کنید. این کار را بیش از اندازه یا با شدت انجام ندهید؛ چراکه ممکن است باعث آسیب رسیدن به ناخن‌ها یا عفونت کردن آن گردد.

 

پس از اینکه پوست اطراف ناخن تان تمیز و مناسب شد، کرم را از روی آن پاک کنید. اگر از کرم مخصوص پوست اطراف ناخن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید از پاک کننده‌های مخصوص کوتیکول استفاده کنید تا پوست‌ها را از بین ببرید.

 کرم مرطوب کننده بزنید

دست‌های خود را با کرم مرطوب کننده ماساژ دهید. از یک کرم غنی و غلیظ استفاده کرده و آن را با دقت روی انگشتان و اطراف ناخن تان بزنید. اگر بخواهید می‌توانید قبل از استفاده از کرم، باز هم برای مدت ۳۰ ثانیه دست هایتان را درون آب گرم قرار دهید.

ناخن هایتان را برای پولیش آماده کنید

اگر بیش از اندازه از کرم مرطوب کننده استفاده کرده باشید، لاک به راحتی روی ناخن هایتان قرار نخواهد گرفت. پس باید مرطوب کننده را از ناخن هایتان پاک کنید. پس از چند تکه پنبه و مقدار کمی محلول پاک کننده لاک استفاده کرده و آن را روی ناخن هایتان بکشید

لاک رنگ ناخن هایتان را بزنید

از یک لاک رنگ ناخن تمیز و مرغوب استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای زمینه ناخن هایتان از لاک سفید رنگ استفاده کنید. این مرحله باعث می‌شود ناخن‌ها کمی محکم شده و رنگ دار شوند. خصوصا اگر قصد دارید از لاک‌هایی در تناژ قرمز یا آبی استفاده کنید، بهتر است این مرحله را انجام دهید. همچنین استفاده از یک لاک بی رنگ روی زمینه ناخن باعث می‌شود لاک شما ماندگاری بیشتری داشته باشد

پس از اینکه لاک اولیه خشک شد، لایه نازکی از لاک مورد علاقه تان را بزنید. قبل از زدن این لایه، فرچه لاک را به خوبی در دست هایتان نگه دارید و سعی کنید لاک را بدون تکان دادن دست بزنید. به این طریق از ایجاد حباب زیر لاک و خراب شدن ناخن هایتان خلاص خواهید شد. لاک را به صورت نوار‌های عمودی روی ناخن زده و لاک زدن را از قسمت پایه ناخن به سمت نوک آن شروع کنید. قبل از اعمال لایه دوم، بگذارید لایه قبلی به خوبی خشک شود.

پس از اینکه لاک اصلی‌تان به خوبی خشک شد، با زدن یک لایه تاپ کات یا لاک خشک کن روی آن، کارتان را تمام کنید. این لایه، ناخن را از تراشیده شدن یا پوسته پوسته شدن محافظت می‌کند. علاوه بر این، اگر هر کاری برای محافظت از ناخن هایتان انجام داده باشید، به این طریق از آن محافظت خواهد شد.

اشتباهات رایج در هنگام مانیکور ناخن در خانه

۱. کوتاه کردن ناخن‌ها

اگر ناخن‌های کوتاهی دارید، در هنگام مانیکور آن‌ها را کوتاه نکنید. فقط کافی است به آن‌ها فرم دهید. اگر ناخن‌های خیلی بلندی دارید، فقط کافی است قدری از قد آن‌ها را کوتاه کنید. کوتاه کردن بیش از اندازه ناخن‌ها می‌تواند ظاهر آن را خراب کند.

۲. از بین بردن پوسته‌ها

 

همه ما در اطراف ناخن خود پوسته‌هایی داریم. لازم نیست که این پوسته‌ها را به طور کامل از بین ببرید. تنها باید آن‌ها را به عقب هدایت کنید. اگر فکر می‌کنید در اطراف ناخن هایتان بیش از اندازه پوست دارید، پس از هر بار استحمام، به آن‌ها رسیدگی کنید. این کار به این دلیل است که پس از استحمام، پوست نرم شده و از بین بردن این پوسته‌ها به مراتب راحت‌تر انجام می‌گردد.

۳. پاک کردن ناخن‌ها به طور کامل

 

پیش از اعمال لاک ناخن، اطمینان حاصل کنید که هیچ اثری از کرم‌های مرطوب کننده، کثیفی یا خیسی روی ناخن هایتان وجود ندارد. با استفاده از یک محلول پاک کننده لاک بدون استن، روی ناخن هایتان را از تمام این موارد پاک کنید.

۴. لاک زدن صحیح

 

اگر لاک خود را به درستی نزده باشید یا از جنس مرغوبی نباشد، پس از چند روز خراب خواهد شد. بهترین روش برای جلوگیری از این اتفاق، استفاده از تاپ کات یا لاک خشک کن روی لاک است. هنگامی که روی لاک خود یک لایه لاک خشک کن بزنید، ناخن هایتان را مقاوم خواهد کرد.

 

هنگامی که تکنیک درست این کار را بلد باشید و یک کیت مانیکور کامل داشته باشید، انجام دادن ماینکور در خانه به یک کار بسیار ساده تبدیل می‌شود. این کار باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه هایتان می‌گردد.

  • مجله اکسید
۱۴
دی

ذرت مکزیکی نوعی میان وعده یا عصرانه بسیار محبوب در سراسر جهان است که همانطور که از نامش مشخص است اصالتش متعلق به کشور مکزیک می باشد ، البته ذرت مکزیکی که در مکزیک تهیه می شود با ذرت مکزیکی که در ایران تهیه می شود بسیار متفاوت است. در تهیه ذرت مکزیکی در کشورمان از مواد متنوعی مثل انواع ژامبون و کالباس، قارچ و سبزیجات معطر استفاده می شود که باعث می شود طعم این میان وعده خوشمزه تر شود.

مواد لازم ذرت مکزیکی برای 4 نفر

ذرت مکزیکی           1قوطی

قارچ                      200 گرم

سس مایونز              3 قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا                 2 قاشق غذاخوری

کره                       2 قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه         به اندازه کافی

آویشن وآبلیمو            به اندازه کافی

دستور پخت:

ابتدا دانه های ذرت را از آب درون کنسرو خارج می کنیم و کنار می گذاریم تا آب اضافی شان خارج شود سپس یک قابلمه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و کره را به آن اضافه می کنیم. پس از اینکه کره ذوب شد ذرت را اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا ذرت نرم شود

در ادامه قارچ ها را پس از شستشو به صورت نگینی یا حلقه ای خرد می کنیم سپس به قابلمه حاوی ذرت اضافه می کنیم. تفت دادن را ادامه می دهیم تا آب قارچ ها خارج شود سپس کمی آبلیمو اضافه می کنیم. آبلیمو باعث می شود رنگ قارچ ها تیره نشود.

 

در این مرحله حرارت زیر قابلمه را ملایم تر می کنیم و ۵ دقیقه درب قابلمه را می گذاریم تا قارچ ها نرم شوند. پس از گذشت ۵ دقیقه مجداد قارچ و ذرت را تفت می دهیم تا جایی که آبی که قارچ ها انداخته اند به طور کامل تبخیر شود.

پس از اینکه آب موجود در قابلمه تبخیر شد سس مایونز را به همراه مقداری نمک ، فلفل سیاه و آویشن اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شوند. در ادامه پنیر پیتزا را نیز اضافه کرده و مجددا مواد را مخلوط می کنیم

پس از اضافه کردن پنیر پیتزا درب قابلمه را قرار می دهیم و حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم تا پنیر به طور کامل ذوب شود. پس از گذشت ۲ دقیقه درب قابلمه را برداشته و ذرت مکزیکی را در ظرف مورد نظرمان سرو می کنیم.

ذرت مکزیکی با کالباس

نتیجه ترکیب کالباس با ذرت طعم بسیار خوبی می سازد و به همین دلیل بیشتر دکه های فروش ذرت مکزیکی به ذرت خود کالباس یا ژامبون نیز اضافه می کنند. بسته به ذائقه خود می توانید از انواع کالباس با طعم های مورد سلیقه خود استفاده کنید.

 

اگر شما هم مایلید به ذرت مکزیکی خود کالباس اضافه کنید می توانید برای مقدار مواد دستور بالا حدود ۱۰۰ گرم کالباس را به صورت نگینی ریز خرد کنید و پس از اینکه آب قارچ تبخیر شد به قابلمه اضافه کنید. کالباس را حدود ۲ دقیقه در کره تفت دهید سپس باقی مراحل را مانند دستور ادامه دهید.

ادویه های ذرت مکزیکی

همانطور که می دانید غذاهای مکزیکی به تندی معروف هستند و به همین دلیل اصلی ترین ادویه های ذرت مکزیکی فلفل سیاه و فلفل قرمز هستند. البته یکی از مهم ترین ادویه هایی که باعث خوشمزه تر شدن ذرت مکزیکی می شود آویشن است. در کشور مکزیک برای طعم دهی به ذرت مکزیکی از پودر پیاز خشک شده و نوعی چای مکزیکی نیز استفاده می شود.

 

استفاده از ذرت آبپز

در صورتی که در منزل ذرت خام دارید و نمی خواهید از کنسرو ذرت استفاده کنید ، ذرت ها را به همراه مقداری آب داخل یک قابلمه مناسب بریزید ، سپس روی حرارت زیاد قرار دهید و پس از اینکه آب داخل قابلمه به جوش امد حرارت را کم کنید تا ذرت ها به مدت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی حرارت ملایم بپزند. برای بهتر شدن طعم ذرت ها بهتر است مقداری نمک نیز در آب در حال جوش بریزید.

 

ذرت مکزیکی با بلال

همانطور که می دانید ذرت مکزیکی اصل در کشور مکزیک با بلال کامل درست می شود به صورت که بالا را آبپز می کنند سپس با ترکیب کره و انواع ادویه های تند مثل فلفل قرمز سسی مخصوص تهیه می کنند و روی بلال می زنند. ذرت مکزیکی در کشور مکزیک پنیر ندارد

  • مجله اکسید