مجله اکسید

بهترین کادو تولد برای اقایان

شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

تولد یکی از مهم‌ترین رو‌زهای زندگی هر انسانی است. در روز تولد عزیزان‌مان تمام تلاش‌مان بر این است که بهترین هدیه را برای آن‌ها تهیه کنیم. اما خرید بهترین هدیه مخصوصا وقتی پای آقایان وسط باشد، گاهی کار بسیار سختی است.

خرید هدیه همیشه یکی از چالش‌های مهم برای خانم‌ها است. خرید هدیه ارزشمند برای آقایان کمی مشکل است. گاهی اصلا نمی‌دانید چه چیزی برای آقایان مناسب است و با دیدن چه هدیه‌ای شاد می‌شوند. در چنین مواقعی، باید علایق، سلایق، خواسته‌ها و نیازهای آقایان را تصور کنید و ازطریق آن‌ها بهترین هدیه را تهیه کنید.

بازی مخصوص کنسول

یک پیشنهاد کادو تولد برای آقایان و پسرها آن هم از نوع بسیار هیجان‌انگیز آن، خرید بازی‌های مخصوص کنسول است. البته در صورتی که بدانید شخص مورد نظر شما خود دستگاه بازی را دارد.

این پیشنهاد می‌تواند یک کادو برای پسر بچه‌ها باشد که با آن بسیار خوشحال شده و به وجد می‌آیند، هرچند الان آقایان هم از داشتن بازی‌های مخصوص کنسول به همان اندازه خوشحال می‌شوند.

هندزفری یا هدفون

در دنیای شلوغ امروز، راه رفتن در خیابان‌های پر سر و صدا و سوار شدن بر وسایل نقلیه‌ی عمومی چه چیزی بیشتر از داشتن یک هندزفری جمع و جور و گوش دادن به یک موزیک ملایم می‌تواند به درد یک نفر بخورد؟ هدیه گرفتن یک هندزفری به هر مناسبتی می‌تواند هر کسی را در هر سنی خوشحال کند.

هندزفری‌ها در انواع و اقسام مدل‌ها از جمله مدل‌های بی سیم و با سیم و با انواع قیمت‌ها قابل خریداری هستند. البته بهتر است هندزفری که هدیه می‌دهید کیفیت بالایی داشته باشد تا فرد بتواند از استفاده از آن لذت ببرد.

پاور بانک

از آن جاییکه آقایان دائما خارج از خانه هستند و در طول روز ساعات زیادی را در بیرون می‌گذرانند، اغلب با مشکل کمبود شارژ موبایل مواجه می‌شوند.

خرید یک پاور بانک یا همان شارژر همراه می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی بکند تا دیگر در هر کجا که بودند بتوانند گوشی‌های خود را شارژ کنند.

کوله پشتی مردانه - کادو تولد برای آقایان ورزشکار

خرید یک کوله پشتی مردانه به عنوان هدیه این پیام را به شخص مورد نظر شما می‌رساند که چه قدر برای‌تان مهم است که از هدیه‌ای که گرفته‌اید استفاده شود و چیزی به او هدیه داده‌اید که حسابی برایش کارایی داشته باشد.

‍معمولا کیف و کوله پشتی از جمله وسایلی است که آقایان از آن بسیار استفاده می‌کنند. زیرا همان‌طور که ممکن است بار‌ها دیده باشید آقایان عادت دارند وسایل‌شان را در دست خود حمل می‌کنند و چندوقت یک‌بار هم یا وسایل‌شان گم و یا دزدیده می‌شود.

لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است.

ساعت مچی

از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد

در اولین مرحله نسبت خود و میزان هزینه‌تان برای خرید را در نظر بگیرید. در مرحله‌ی بعدی تصویر آن شخص را جلوی چشم خود مجسم کنید، به این فکر کنید که همیشه چه نوع لباس‌هایی می‌پوشد؟ علایقش چیست؟ ورزش می‌کند؟ هنرمند است؟ چه استایلی دارد؟

تصورات خود را بر روی یک کاغذ بنویسید. حالا به این فکر کنید که چه چیزی این شخص را بسیار خوشحال می‌کند؟ مهم نیست چه قدر کوچک و یا ارزان باشد مهم این است که ببینید با خوشحالی از هدیه شما استفاده می‌کند. در این بین سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که در درجه‌ی اول با بودجه‌ی شما هماهنگی داشته باشد و بعد یک چیز ماندگار باشد.

 

اگر آن شخص همسر و یا دوست شما است به شما پیشنهاد می‌کنیم چیزی را انتخاب کنید که دائم همراه خود داشته باشد و آن هدیه شما را به یاد او بیاورد. جسور باشید و خلاقیت به خرج دهید، پس از انتخاب‌تان مطمئن باشید که بهترین هدیه دنیا را به او داده‌اید.

  • مجله اکسید

نظرات  (۱)

  • https://tablosazi.com/
  • به نظر شما چه معیارهایی را برای انتخاب یک شرکت تابلوسازی باید در نظر بگیریم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی