مجله اکسید

لباس های مناسب برای لاغرتر دیده شدن

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹ ب.ظ

لاغر شدن و کاهش وزن با رعایت نمودن رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن امکان پذیر است اما این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی توان در یک چشم به هم زدن به اندام ایده آل رسید اما اگر وقت کافی ندارید و می خواهید در جشن یا مراسمی شرکت نمایید می توانید با ترفندهای ساده و بی دردسری چاقی و اضافه وزن تان پنهان کنید به صورتی که بیشتر دوستانتان فکر کنند شما لاغرتر شده اید و راز لاغریتان را از شما بپرسند.

انتخاب لباس های راه‌راه‌نخستین و ساده‌ترین راه‌برای لاغر و کشیده‌دیده‌شدن افراد است، با انتخاب لباس هایی که‌راه‌راه‌عمودی هستند میتوانید خود را لاغر و قد بلند نشان دهید پس لباس های راه‌راه‌یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد چاق هستند.

سر تا پا مشکی

اصولا لباس های مشکی برای افراد چاق مناسب اند و باعث لاغر دیده‌شدن آن ها میشوند به‌این ترتیب یکی از بهترین استایل ها برای خانم های چاق تیپ سرتا پا مشکی است و میتواند حسابی آن ها را لاغر نشان دهد.

دامن های مدادی

دامن های مدادی به‌دامن های تنگی گفته‌میشود که‌تا روی زانو هستند، این سبک از دامن های زنانه‌حسابی شما را لاغر نشان میدهند. برای انتخاب رنگ دامن بهتر است سراغ رنگ های تیره‌بروید.

از این رنگ‌ها دوری کنید

برای لاغرتر نشان دادن فرم بدن خود باید به سراغ رنگ‌های تیره بروید زیرا لباس‌های رنگ روشن شکل واقعی اندام را نشان می‌دهند که این امر موجب چاق نشان داده شدن بدن می‌شود. به طور کلی سعی کنید که داخل کمد خود بیشتر لباس‌هایی با تم بنفش، آبی نیلی، زرشکی، سبز تیره و مشکی...  داشته باشید. ولی به صورت کلی رنگ لباس به سلیقه شما بستگی دارد. اگر اضافه وزن دارید و رنگ‌های سفید و روشن را نیز دوست دارید هیچ ممانعتی وجود ندارد و شما می‌توانید لباس‌های رنگ روشن بپوشید و شاد باشید

شلوار بلند بپوشید

برای انتخاب شلوار به جای پوشیدن شلوارهای لطیف و زیبا باید به سراغ شلوارهایی بروید که بافتی منسجم، محکم و در عین حال زیبایی دارند. این شلوارها موجب لاغر و صاف نشان داده شدن ران‌ها می‌شود البته باید حواستان باشد که بلندی شلوارها باید تا روی کفش‌تان باشد. اگر هم شلواری انتخاب کنید که خط اتو داشته باشد خیلی بهتر است. توجه داشته باشید که شلوار باید زیر ناحیه کمر قرار گیرد نه بالاتر و نه پایین‌تر.

لباس‌هایی با مدل ساعت شنی بپوشید

لباس‌هایی که در قسمت کمر تنگ‌تر هستند موجب لاغر نشان داده شدن شما می‌شوند. بنابراین بهتر است لباس‌هایی که شبیه ساعت شنی هستند بپوشید. این مدل لباس‌ کمرتان را هم باریک‌تر نشان می‌دهند. البته به همراه این لباس‌ها می‌توانید یک کمربند ظریف هم بپوشید تا خودتان را شیک و زیباتر کنید و در عین حال لاغرتر هم به نظر برسید.

پاشنه بلند پوشیدن!

اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر بیایید باید یک راست بروید سراغ کفش‌های پاشنه بلند. کفشی که انتخاب می‌کنید حداقل باید 6 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد تا تصویر لاغرتری از شما ارائه بدهد. اگر پای چاقی دارید بهتر است به کفش‌هایی فکر کنیدکه بندهای پهن دارند چون بند نازک کفش می‌توانداین چاقی را چند برابر نشان دهد!

توجه:

برای لاغر نشان دادن خود، کمدتان را پر از لباس‌های بلند و گشاد نکنید و یا به سراغ لباس‌هایی که بسیار تنگ هستند نروید این کار کاملا اشتباه است زیرا هر دو این مدل لباس‌ها شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. اتفاقا شما باید به سراغ لباس‌هایی بروید که دقیقا اندازه شما باشند. شما برای لاغرتر به نظر آمدن باید سایز دقیق خودتان را پیدا کنید و فقط همان سایز را بپوشید. حالا فرقی نمی‌کند که سایزتان 48 باشد یا 52!

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی