مجله اکسید

اینستاگرام در حال حاضر سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است. نیمی از کاربران اینترنت جهان در حال حاضر در اینستاگرام هستند. با این حال، حتی اگر تصاویر جالبی را در آن ارسال کنید، جمع کردن مخاطبان با اندازه مناسب اغلب می تواند کار دشواری باشد. این موضوع برای هر کس که تازه شروع کرده است، مایوس کننده می باشد.

میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟

پاسخ گو باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن فراهم نمودن یک پلت فرم برای افراد است تا از طریق آن با هم در ارتباط باشند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان یک فرصت برای ارتباط مستقیم با دنبال کنندگان خود استفاده کنند. به نظرات، سوالات یا شکایاتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر با شخصیت باشید و از مخاطبان خود قدردانی نمایید، آنها با احتمال بیشتری تمایل خواهند داشت تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند.

 

کامنت بگذارید

خود را به پاسخ دادن به افراد در پست های خود محدود نکنید. با مطالب دیگر کاربران  نیز در ارتباط باشید و کامنت بگذارید. از عکس های آنها تعریف کنید و شروع به گفتگو کنید.

این موضوع را به عنوان فرصتی برای انعکاس برند خود ببینید. به کسب و کاری که  کاملا بر روی تبلیغات متمرکز نشود، و به دیگران علاقه واقعی داشته باشد، افراد بیشتری جذب خواهند شد.

مطالب دیگران را لایک کنید و به اشتراک بگذارید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام فقط اکانت های دیگر را فالو نمی کنند.  آنها همچنین محتوای خود را ارسال می کنند، با امید به اینکه مورد توجه قرار گیرد. لایک نمودن  و به اشتراک گذاشتن این محتوا باعث می شود از آنها قدردانی شده و ممکن است این محبت شما را جبران نمایند.

برندهایی که محتوای ایجاد شده توسط کاربر را در بر می گیرند و از آن تجلیل می نمایند، توسط جوامع اینترنتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. حتی می تواند آنها را تشویق کند که محتوایی برای برجسته نمودن برند شما ایجاد کنند و در نتیجه آگاهی را گسترش دهند.

 

دیگران را فالو کنید.

یکی از بهترین ترفند ها برای جمع کردن فالوور این است که دیگران را فالو کنید. آنها معمولا متوجه می شوند و اگر علاقه مند باشند، شما را فالو می کنند.

 

استفاده از کپشن های جذاب

در کپشن محتوای جذاب بنویسید. میتوانید از سخن بزرگان یا مطالب مفیدی که به درد کاربر می‌خورد استفاده کنید.

محتوا باید مرتبط با عکس باشد و از محتواهای طولانی و غیر مرتبط خودداری کنید و از محتواهای کوتاه و مختصر برای جذاب کردن پست خود استفاده نمایید.

برای جذاب تر شدن و راحت تر خوانده شدن و همچنین انتقال احساسات میتوانید از ایموجی استفاده کنید.

به دنبال کاربرانی باشید که از لحاظ جمعیتی در بین مخاطبان هدف شما قرار دارند. مخصوصا، سعی کنید افرادی که در جوامع مربوط به خودشان بیشترین نفوذ را دارند فالو کنید. اگر این اشخاص نیز شما را فالو کردند و مطالب شما را به اشتراک گذاشتند، ممکن است بتوانید برخی از فالوورهای آنها را از آن خود کنید.

 

برای جذب فالوور اینستاگرام از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها سریع ترین راه برای جذب فالوور در هر شبکه اجتماعی هستند. کار اصلی آنها یکپارچه کردن پلت فرم است. هر چیزی که در یک هشتگ محبوب منتشر می شود، توسط افراد زیادی در یک دوره زمانی کوتاه دیده می شود. با هشتگ هایی که انتخاب می کنید هدفمند باشید و اطمینان حاصل کنید که محتوا مربوط به موضوع آن می باشد.

برای پروفایل خود خلاقیت به خرج دهید :

در انتخاب  تصاویر و ویدئوهای جذاب کوشا باشید و در پروفایل خود انواع مختلفی از تصاویر را به اشتراک بگذارید. خلاصه بهتر است خلاقیت زیادی به خرج دهید به گونه‌ای که فالوور با نگاه کردن به پروفایل شما مجذوب آن شود و به دنبال کردن پیج شما تشویق شود. همچنین می‌توانید عکسی زیبا و نیز یک بیوی جذاب و عالی برای تاثیر بیشتر در پروفایلتان بگذارید.

 

. با برنامه‌ ریزی پیش بروید :

وجود یک برنامه کاری در حوزه فعالیت¬ مربوطه به هدفمند بودن پیج کمک می‌کند. متعاقبا" وقتی هدفتان مشخص است باعث موفقیت بیشتر شما می¬شود. توجه داشته باشید که پست‌ها را دسته بندی کنید و آن‌ها را در زمان مناسب به اشتراک بگذارید

خرید فالوور واقعی اینستاگرام؛ فالووری چند!!!

این که بگوییم چطور می‌توانیم فالوور اینستاگرام بخریم، کلاً سوال غلطی است.

شما هیچ‌جوره نمی‌توانید فالوور بخرید، اما می‌توایند در پیج‌های پر بازدید تبلیغات هدفمند انجام دهید و در ازای فالوور‌های واقعی‌ای که از آن پیج‌ها به دست می‌آورید، یک مبلغ مشخص را به صاحب آن پیج پرداخت کنید.

 

توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در ایستاگرام است و شما از هیچ‌کجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید. به حرف‌هایی هم که می‌شنوید اعتماد نکنید. فالوور واقعی، خریدنی نیست!

قدرت ویدئو های ۱۵ ثانیه ای!

در اینستاگرام، فعلاً بیش از ۱۵ ثانیه نمی توان ویدئو منتشر کرد.

از همین ۱۵ ثانیه ها استفاده کنید و بعضی اوقات با مخاطبانتان در ظرف ۱۵ ثانیه حرف بزنید.

 

خیلی برای آن ها این قضیه جالب خواهد بود و میتواند  در افزایش فالور اینستاگرام  شما مؤثر باشد

پس اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما این مقاله یک راهنمای عالی برای جذب هزار فالوور اول پیچ اینستاگرام شما خواهد بود.

 

یک پروفایل درست کنید و شروع به پست گذاشتن کنید، تست کنید، سرعت خود را افزایش دهید، و حساب خود را تبلیغ کنید. افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما قوی ترین چیز این است که در اینستاگرام خود روی کمبودها تمرکز کنید تا کیفیت بالاتری از فالوورها را بدست آورید.

 

 

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی