مجله اکسید

ژست های شیک عکاسی جلو آینه

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۲۴ ب.ظ

یکی از ژست های جذابی که می توانید برای عکس هایتان استفاده کنید، ژست عکس تو آینه می باشد. دختران زیادی به این مدل ژست ها علاقه دارند و حداقل یک عکس این مدلی در گالری شان دیده می شود. شما می توانید با آینه در لوکیشن های مختلف عکس های زیبایی از خود بگیرید، کافی است از خلاقیت و سلیقه خودتان استفاده کنید.

 

ژست سلفی آینه‌ای از قبل اینکه با دوربین‌های تلفن همراه سلفی بگیریم، وجود داشت. که در سال ۲۰۰۰ توسط شیک پوشی‌ها که لباس‌های خود را به صورت آنلاین به نمایش می‌گذاشتند، استفاده می‌شد.

امروزه سلفی‌های آینه‌ای هنوز یکی از بهترین روش‌ها برای خودنمایی لباس است، اما این روش توسط بسیاری از علاقه مندان به عکس‌های سلفی خارج از مد استفاده شده است.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود افراد به جای چرخاندن دوربین به سمت خود، سلفی‌های آینه‌ای را انتخاب کنند. برای شروع، می‌توانید عکس‌های تمام بدن بگیرید. این عکس‌ها همچنین در مقایسه با عکس‌های سلفی معمولی که معمولاً در قسمت بالای بدن قطع می‌شوند، با حالت‌هایی که دارید انعطاف پذیری بیشتری را به شما می‌دهند.

 

 

 

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی