مجله اکسید

بهترین و دنج ترین کافه های کرج

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

در محدوده کرج چندین و چند کافه مختلف وجود دارد. برخی از این کافه‌ها فضای بسیار کوچکی دارند و برخی دیگر خدمات مطلوبی را ارائه نمی‌دهد. به همین خاطر نمی‌توان هر کافه‌ای را به‌عنوان پاتوق انتخاب کرد. همین مسئله باعث شد تا ما امروز تصمیم بگیریم تا لیستی از ۱۰ کافه برتر کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم. تهیه این لیست کار دشواری بود. وجود تنوع بسیار بین کافه های کرج ، انتخاب را سخت‌تر می‌کرد. پس ما از کمک نظرات مشتریان استفاده کردیم. نظرات مشتریان بهترین معیار سنجش کیفیت خدمات کافه های کرج هستند. پس می‌توانید با خیال راحت از این لیست استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید شاید بسیاری از کافه های تاپ کرج  از این لیست جا مانده باشند. در انتها شما به ما کمک کنید تا در کنار هم این لیست را تکمیل نماییم.

 

کاف کافی یکی از تخصصی ترین کافه های کرج محسوب می‌شود. این کافه در لاین کندرو اتوبان گلشهر قرار دارد. با وجود این مشتریان کاف کافی از هر کجای کرج به سراغ این کافی‌شاپ می‌آیند. این کافی ظاهری بسیار مناسب جوانان تعبیه کرده است. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. فقط بوی خوش عطر در فضای کافه می‌پیچد. به همین خاطر فضای داخلی کافه، فضایی کاملاً خانوادگی و دوستانه هست.

دلیل شهرت کاف کافی، فضای داخلی آن نیست. در این کافه می‌توانید طعم بیش از ۴۰ نوع ترکیب مختلف قهوه را بچشید. این کافه قهوه‌ها را با طعم‌های مختلف سرو می‌کند. همچنین با کمک تجهیزات لازم و همچنین باریستای حرفه‌ای، انواع نوشیدنی را به همان شکلی که باید، تهیه و سرو می‌کند. لازم به ذکر است در کاف کافی می‌توانید انواع چای ماسالا با شیر، بدون شیر، دمی و یا معمولی را نیز سفارش دهید. خلاصه اگر به‌دنبال یک کافه عالی برای چشیدن طعم نوشیدنی‌های بی‌نظیر هستید، ما به شما کاف کافی را معرفی می‌کنیم.

آدرس: چهل و پنج متری گلشهر، بعد از پمپ بنزین گلشهر، لاین کندرو اتوبان

کافه رستوران ونتیج می‌تواند بهترین و باصفاترین پاتوق شما باشد. ظاهر این کافه مشابه با کافه‌های اروپایی و آمریکایی است. این کافه طراحی منحصر‌به‌فرد و بی‌نظیری دارد. شاید شما نیز مشابه این نوع طراحی را در هیچ یک از کافه های کرج ندیده باشید. فضای اصلی این کافه به سه بخش سرپوشیده، فضای باز و فضای نیمه‌باز تقسیم می‌شود! فضای سرپوشیده کافه که در داخل سالن قرار دارد. همان طور که انتظار دارید، امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی وجود ندارد. پس اگر رابطه خوشی با بوی دود سیگار ندارید، بهتر است فضای داخلی را انتخاب کنید. جلوی درب ورودی کافه، کنار پیاده‌رویی بزرگ و خلوت، چند میز و صندلی چیده شده است. این میز و صندلی همان فضای خارجی کافه محسوب می‌شوند. در این فضا امکان سیگار کشیدن وجود دارد؛ اما شاید تردد عابران پیاده کمی آزاردهنده باشد.

حال شما را با بخش سوم کافه یعنی بخش نیمه‌باز آشنا می‌کنیم! در دو طرف درب ورودی کافه، همان طور که در عکس مشاهده می‌کنید، دو بخش خصوصی با میز و صندلی‌های چهارنفره تعبیه شده است. شما می‌توانید در این بخش سیگار بکشید و در عین حال از خلوت خود لذت ببرید. این بخش پنجره بدون شیشه بزرگی دارد که باعث می‌شود تردد هوا صورت بگیرد. پس در عین حال از بوی بد سیگار نیز اذیت نخواهید شد. این کافه منویی بسیار متنوع و کامل را نیز ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک، دسر و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. بر اساس نظرات مشتریان، این کافه یکی از بهترین کافه های کرج محسوب می‌شود.

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۱۱، خیابان پیچک یکم، نبش خیابان ۱۱۴، کافه رستوران وینتیج

 

میکلانژ نام یکی از هنرمندان قدیمی است. پس می‌توانید انتظار داشته باشید که این کافه نیز کافه‌ای بسیار شیک و لوکس باشد. داین کافه ظاهر و ابعادی مشابه یک رستوران دارد. طراحی دکوراسیون این کافه اصلاً  شبیه به یک کافه معمولی نیست. در حقیقت می‌توان آن را بیشتر شبیه به یک رستوران لوکس و بزرگ دانست. نمای داخلی و نمای بیرونی این کافه بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

در فضای داخلی، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر می‌توان آن را یک کافه عالی برای قرارها و مراسم خانوادگی دانست. فضای پارک معمولاً در جلوی کافه پیدا می‌شود. در زمینه منوی کافه میکلانژ نیز باید گفت که بسیار تکمیل است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، نوشیدنی‌های ترکیبی، انواع دسر و غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سفارش دهید. این کافه برای گذران وقت مشتریان خود، انواع بازی و همچنین کتاب نیز در نظر گرفته است. پس اگر حوصله‌تان سر رفته، می‌توانید همراه دوستان خود به کافه میکلانژ بروید.

آدرس: کرج، دهقان ویلای دوم، خیابان نیاکی، جنب باشگاه رایان سپند

کافه شهرخودرو مهرشهر یکی از کافی شاپ های با کیفیت و تازه تاسیس کرج میباشد و توانسته با دارا بودن کادر مجرب، کیفیت خوب و فضای دلباز با ویو رو به خیابان شهرداری مهرشهر مشتریان وفادار زیادی جذب کند.

منوی کافه رستوران شهرخودرو بسیار تکمیل میباشد و تمام آیتم ها از پیش غذا تا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را شامل است و همچنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم با بالاترین کیفیت و قیمت نسبتا گران را دارا میباشد.

البرز– کرج– مهرشهر– بلوار شهرداری– نبش خیابان ۲۰۵ – کافه رستوران شهرخودرو

کافه لانژکافه های روباز کرج

این کافه دارای یک منظره طبیعی بسیار زیبا است. بر روی یک دریاچه مصنوعی ساخته شده و طراحی آن با طبیعت همخوانی دارد.

در اطراف کافه درختان بلندی وجود دارند که بر روی کافه سایه افکنده اند.

دارای فضای سربسته و روباز بصورت آلاچیق است که می­توانید انتخاب کنید از کدام فضا استفاده کنید. فضای داخلی با دیواره های شیشه ای بزرگ، دست کمی از زیبایی فضای روباز ندارد و اینگونه طراحی شده تا بتوان به راحتی فضای بیرون را از داخل تماشا کرد. برای انواع جشن ها میتواند یک انتخاب خوب باشد.

رفتار پرسنل این کافه بسیار حرفه­ای و صمیمانه است و در هنگام نیاز هیچ خدمتی را دریغ نمی­کنند، که مجموعه این نکات این کافی شاپ را به یکی از بهترین کافه های کرج در منطقه عظیمیه تبدیل کرده است.

البرز– کرج– عظیمیه– میدان اسبی– ضلع شمالی پارک ایران‌ زمین– کافه لانژ

مهم ترین دلیلی که کافه دنو در لیست بهترین کافه های کرج حضور دارد ویو و چشم انداز بسیار زیبا و دوست داشتنی این کافه است که مرتفع ترین کافی شاپ کرج لقب دارد و فضای روباز برای استفاده و میل کردن سفارشات را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است.

منوی کافه دنو از نظر قیمت نیز تقریبا مناسب است

سرویس دهی و پذیرایی این کافه نیز بسیار خوب و سریع میباشد و شما میتوانید از حضور در کافه دنو نهایت لذت را ببرید.

البرز – کرج – چهار راه طالقانی به سمت پل آزادگان – نبش کوچخ حسینی – برج میلاد طبقه ۱۳

  • مجله اکسید

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی