مجله اکسید

ایده های شغل پردرامد برای جوان ها

دوشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۰۱ ب.ظ

برای راهندازی کسب و کار خود نیاز نیست یک فرد بالغ یا فردی با سن 30 سال باشید!! در واقع فرصت های تجاری بی شماری برای کسب و کار خانگی برای نوجوانان وجود دارد که شما میتوانید از خانه شروع کرده و از جوانی کسب درآمد کنید.

 

حقیقت این است که شما میتوانید هر کسب و کاری که بزرگسالان دارند را راهندازی کنید.

امروز قصد داریم کسب و کار هایی که نوجوانان بلافاصله میتوانند شروع کنند را در دکتر چک به شما معرفی کنیم. برای شروع کسب و کار و ورود به دنیای کارآفرینان همین امروز اقدام کنید و با کسب اطلاعات و با توجه به علاقه خود کارتان را شروع کنید

 

ساخت کلیپ عروسی

تمام عروس داماد های امروزی داشتن یک کلیپ حرفه ای و به قول شما فرمالیته را یک نیاز ضروری می دانند. پس چرا شما این خاطره رو برای اونها نسازید؟

 

اگر به این شغل علاقه مند هستید، بروید و چند تا چیز یاد بگیرید! اگر پول دارید ابتدا یک دوربین حرفه ای سونی آلفا خریداری کنید. سپس یک هلی شات حرفه ای. سپس به یادگیری نرم افزار های تدوین حرفه ای کلیپ بپردازید. معمولا ادوبی پریمیر و افتر افکت بهترین گزینه هستند


 

عکاسی

یکی از بهترین کسب و کار ها برای نوجوانان که بیشترشان هم به آن علاقه دارند عکاسی است. عکاس های معمولی درآمد ندارد! رو راست باشیم. در این سن اگر میخواهید پول درآورید باید در حرفه خود حرف اول را بزنید! پس یک دوربین حرفه ای خوب بخرید و شروع به یادگیری عکاسی، فتوشاپ، تصحیح رنگ و … کنید. مطمئن باشید میلیون ها تومن در این بازار در انتظار شماست.

 

عکاسی شاخه های متفاوتی دارد که میتوانید یکی از آنها را برگزینید:

طراح لباس

طراحی لباس فرآیند خلق است. هدف ما در طراحی لباس جان دادن به پارچه است. در طراحی لباس، لباسی خاص متناسب با ویژگی‌های ظاهری، اندام و علایق افراد طراحی می‌شود. هدفی که طراحان لباس برای عملی کردنش تلاش می‌کنند همین است.

مهارت در طراحی و نقاشی اولین قدم طراحی لباس است. همین‌طور اصول تصویرسازی و تجسم هم ملاک‌های مهمی‌اند.

شم بازاریابی هم مهارتی است که اگر داشته باشید موفق‌ترید.

دی جی

اگر به موسیقی علاقه مند هستید، باید بدونید که الان DJ ها یکی از پیشرو ها در این حوزه می باشند. همچنین این یک شغل میلیونی برای جوانان است. پس با داشتن یک دستگاه و گذراندن یک دوره میتوانید وارد این شغل پر هیجان شوید. اگر سلیقه خوبی در موسیقی دارید، به زودی به شهرت خوبی در این رشته خواهید رسید.

کار در فست فود

بسیاری از نوجوانان می‌توانند با توجه به حداقل سنی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، آن را انجام دهند. برخی از صاحبان این گونه مشاغل حاضرند نوجوانانی که سابقه کاری در این زمینه ندارند را نیز به کار مشغول کنند. برای موفقیت در این گونه مشاغل نوجوانان باید به سرو کار داشتن با افراد مختلف علاقه داشته باشند و همچنین مطمئن باشند که می‌توانند کارها را سریع انجام داده و مشتریان را معطل نگذارند.

 

طراح گرافیک

یکی دیگر از کسب و کار های خانگی برای نوجوانان گرافیست بودن است. امروزه طراحی گرافیک به اندازه برنامه نویسی پردرآمد است. طراحی گرافیک فقط به معنی طراحی کارت ویزیت و … نیست. شما میتوانید با یادگیری طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری موبایل و سایت ماهانه میلیون ها تومن درآمد داشته باشید.

تمام اپلیکیشن ها و سایت ها ابتدا توسط یک طراح گرافیک متولد شده اند سپس برنامه نویس آنها را تبدیل به برنامه موبایل یا سایت کرده است. پس شما هم میتوانید با این مهارت کسب و کار خود را داشته باشید.

گرافیک نوعی شغل آنلاین برای نوجوانان است.

بعد از این که مهارت‌های لازم برای کار کردن به عنوان گرافیست را یاد گرفتی می‌توانی به عنوان فریلنسر پروژه بگیری.

پروژه گرفتن به عنوان فریلنسر چالش‌های خودش را دارد. چالش‌هایی که معمولا کسی به ما نمی‌آموزد.

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی