مجله اکسید

اصول صحیح ابرو برداشتن در خانه

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۴۵ ب.ظ

شکل ابروهایتان را تعیین کنید

پیش از هر چیز، با استفاده از یک قلم آرایش و یا خط کش(یا هر جسم صاف دیگر) یک خط مستقیم از لبه‌ی سوراخ بینی‌تان تا گوشه داخلی چشم‌تان مشخص کرده و انتهای آن‌را به ابرویتان برسانید. این نقطه، جایی است که ابرو باید شروع شود.

 

سپس، یک خط از همان نقطه در کنار سوراخ بینی تا گوشه‌ی بیرونی همان چشم مشخص کنید. این نقطه، جایی است که ابرو باید به پایان برسد.

قبل از برداشتن، شکل آن‌ را مشخص کنید

از شابلون‌های ابرو استفاده کنید تا بهترین قوس ابرو برایتان پیدا شود. شابلون‌های ابروی آنساتازیا با ۵ مدل مختلف انتخاب خوبی هستند. کارتان را با استفاده از یک ژل و یا مداد ابرو به پایان برسانید. بهتر است از مدادهای زاویه دار استفاده کنید. این کار باعث می‌شود بتوانید قوس ابروی ایده‌آل خود را پیدا کنید.

موهای سرگردان را تمیز کنید

بعد از استفاده از شابلون برای تعیین قوس ابرو، باید همه‌ی موهای اضافه را با موچین تمیز کنید. از کرم بعد از اصلاح استفاده کنید تا هرگونه قرمزی کاهش یابد.

زمان کوتاه کردن ابروها را بدانید

برای تعیین طول ابروها از قیچی استفاده کنید. از یک قلموی شانه‌ای کوتاه برای شانه کردن موهای ابروهایتان استفاده کنید. موهایی که بالاتر از خط صاف ابروهایتان ایستاده باشند باید با قیچی کوتاه شوند

به گزارش آلامتو به نقل از سرخاب سفیداب؛ اگر رنگی را برگزینید که خیلی تیره باشد، ابروهایتان غیر طبیعی بنظر خواهد رسید و توی ذوق می‌زند. اگر هم از رنگی استفاده کنید که خیلی روشن باشد، هیچ کمکی به زیباتر شدن ابروهایتان نخواهد شد.

درست قیچی کردن ابرو بسیار مهم است زیرا اگر یکی از موهای ابرو هم ناهماهنگ شود ظاهر ابرو را خراب میکند. روش صحیح قیچی کردن به این صورت است، که ابتدا موها را به طرف بالا شانه میزنید و موهای ناهماهنگ را قیچی کنید و بعد به طرف خلاف جهت آن شانه و موهای ناهماهنگ را کوتاه کنید و بعد ابروهای را با شانه مرتب کنید. در ضمن بهتر است از قیچی های نوک تیز و باریک که مخصوص ابرو هستند استفاده کنید

داشتن ابروهای پرپشت

اگر از آن دسته افرادی هستید که ابروهای نازک و کم پشتی دارید راه هایی برای داشتن ابروهای پرپشت تر وجود دارد. یکی از این راه ها سایه ابرو است. با کشیدن سایه درون ابروها به راحتی میتوانید ابروهایتان را پرپشت و ضخیم نشان دهید. یک راه دیگر آن تتوی ابرو است.

بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب ته رنگ پوست شما و ویژگی‌های صورتتان باشد. ایده آل این است که رنگ مداد مورد نظر شما دو پرده روشن‌تر از رنگ موهای خودتان باشد. بدین صورت هم به خوبی با ابروهایتان در می‌آمیزد و هم خودش را نشان می‌دهد

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی