مجله اکسید

بروز ترین کت های زنانه مجلسی

چهارشنبه, ۱ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۰۷ ب.ظ

انتخاب جنس مناسب برای کت و دامن مجلسی

جنس پارچه یکی از معیارهای مهم در انتخاب لباس مجلسی دخترانه و زنانه است و کت و دامن نیز از این قضیه مستثنی نیست. مدل کت و دامن مجلسی گیپور ترکیه ای از زیباترین مدل­ها و باکیفیت ترین نوع پارچه ها برخوردار است و به خانم­های شیک پوش پیشنهاد می­شود که حتماً یکبار آن را امتحان کنند. از گیپور می­توان برای دوخت کامل دامن و بصورت خرج کار در کت استفاده کرد.

کت و دامن یکی از بهترین مدل لباس مجلسی های زنانه است که اگر به درستی انتخاب شود زیبایی شگفت انگیزی به استایل خانم ها میبخشد، کت و دامن برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است طوری که هم دختران نوجوان میتوانند آن را در مجالس بپوشند و هم خانم های مسن که البته مدل های آن ها بسیار با هم متفاوت است.

مدل کت و دامن هایی که در این بخش جمع آوری کرده ایم برای خانم های لاغر اندام و جوان مناسب اند مخصوصا برای تازه عروس های شیکپوش.

 کت و دامن های مجلسی برای عقد محضری، نامزدی, حنابندان و عروسی مناسب اند و استایل شیکی به شما میدهندکت و دامن استایلی زیبا و شیک را به خانم‌ها می‌بخشد، از این‌رو در میهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی از بهترین گزینه‌هاست. کت و دامن مجلسی در مدل‌‌های مختلفی عرضه می‌شود، بنابراین با هر سلیقه‌ای می‌توانید مدل مورد نظر خود را پیدا کنید

بهترین مدلهای کت 2020 و 2019

 

 

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی