مجله اکسید

معرفی بهترین و خشبو ترین عطرهای سال

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۴ ب.ظ

دنیای عطر ها دنیای بسیار شگفت‌انگیزی است و شاید بسیاری از ما ندانیم که برجسته‌ترین، لوکس‌ترین و مشهورترین کمپانی‌های عطرسازی در سراسر جهان فعالیتشان را در زمینه‌ای غیر از عطرسازی آغاز کرده‌اند و درنهایت تصمیم گرفته‌اند که برای تکمیل محصولات برندشان اقدام به تولید عطر و ادکلن کنند. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که تعداد زیادی از برندهای مشهور عطرسازی در جهان، در زمینه‌هایی مانند مُد و فشن، تولید جواهرات، تولید بطری‌های شیشه‌ای لوکس و حتی تولید نوشت‌افزار و لوازم چرمی فعالیت داشته و دارند. اگر جزو طرفداران عطر و ادکلن هستید و می‌خواهید با تاریخچه کوتاهی از برترین برندهای عطرسازی جهان آشنا شوید، خواندن ادامه این وبلاگ را به شما توصیه می‌کنیم.

عطر  Guerlain Shalimar

این عطر یکی از بهترین عطرهایی است که تا به حال طراحی و روانه بازار شده است. جادوی این عطر غیرقابل انکار است و در واقع رایحه های این عطر ترکیبی از مرکبات، لیمو، ترنج، یاسمن، گل رز، اوپوپاناکس، لوبیایTonka ، وانیل، عنبیه، بلسان پرو و ​​عنبر خاکستری است. عطر در یک بطری شیشه ای ظریف و به رنگ آبی وجود دارد و یک کلاه آبی به نام دسته گل بالای آن قرار گرفته است که جذابیت آن را چندین برابر کرده است.

شکل بطری بسیار دوست داشتنی و جذاب است. رایحه های این عطر کمی تند و زیاد است و امکان دارد برای برخی افراد سردرد به همراه داشته باشد، لذا این ادکلن برای کسانی که عطرهای شیرین و گلی را دوست دارند مناسب نیست.

Black Opium عطر

ادو پرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium یکی از ادکلن پرطرفدار زنانه است که بوی قوی و شیرین و تند دارد، اگر دنبال رایحه خاص هستید پیشنهاد ما یکی از خوشبوترین ادکلن زنانه به نام بلک اوپیوم است. رایحه این عطر شیرین، تند، گرم، طبیعت وگل که ساختاراین عطر هم از میوه، وانیل، چوب، گیاهان معطر وگل است که بدون شک این ادکلن بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و مراسم خاص است و مناسب برای هدیه دادن به خانم‌ها است.

Alien عطر

یکی از پرفروشترین ادکلن‌های زنانه جهان تیری ماگلر Alien است. این ادکلن با رایحه شیرین،شرقی، تند و گرم خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند از طرفی طراحی خاص شیشه آن جذابیت این ادکلن زنانه را چند برابر کرده است.

Bright Crystal عطر

بیشتر خانم‌ها به این اعتقاد دارند که ادکلنی که باید در کلکسیون عطرهای آنها همیشه موجود باشد ادکلن ورساچه Bright Crystal است. این ادکلن یکی از بهترین ادکلن زنانه است که توسط ورساچه تهیه شده است. رایحه این ادکلن خوشبو شیرین و خنک است و ساختار این رایحه از میوه، گل، مرکبات، اقیانوس که بیشتر خانم‌ها رایحه این ادکلن را دوست دارند

RAWCHEMISTRY PHEROMONES MEN’S COLOGNE عطر

یکی از بهترین عطرهای مردانه چمیستری فرومونس میدانند که در فهرست برترین عطرهای فرومون سایت آمازون درماه های اخیرنیز قرار داشتخه است. از فرمولاسیون شیمیای قدرتمندی بهره میبرد که گفنه میشود یکی از بهترین ادکلن مردانه دختر پسند بازار به شمار میرود.

در فرمولاسیون این عطر از اسانس های استفاده شده است و قدرت ماندگاری و پخش بو خوبی به مدت 24 ساعته دارد. برای پوست های حساس نیز گزینه خوبی بوده و فروش بالای داشته است

Creed Tabaromeعطر

این ادوپرفیوم ماندگار مردانه از برند عطر کرید، محصولی لوکس و جذاب برای طرفداران سیگار برگ است. رایحه این عطر لاکچری مردانه ماندگاری بالایی دارد. تب رومه اولین بار در سال ۲۰۰۰ توسط برند فرانسوی و لوکس ترین عطرهای مردانه کرید به بازار عطر و ادکلن دنیا معرفی و عرضه شد. گفته می‌شود، که خالق اصلی ادوپرفیوم Tabarome مردانه یک دولت‌ مرد انگلیسی بود و به همین دلیل، عطر تب رومه پس از عرضه به بازار، با استقبال عجیب و غریبی از سوی طرفداران این برند سلطنتی رو به رو شد.

 

درباره دولت‌ مرد انگلیسی که داستانش را به ادوپرفیوم تب رومه مرتبط کرده‌اند، داستان‌های زیادی مطرح شده است، اما بیشتر او را با سیگار برگ و داستان عشقی‌اش می‌شناسند. بوی تنباکوی موجود در این عطر آروماتیک فوژه به هیچ وجه مانند توتون سیگار تلخ نیست و رایحه آن بیشتر مانند تنباکویی می‌ماند که تازه از زمین کنده شده و بویی نسبتا تلخ، اما بیشتر سبز و گیاهی دارد.

رایحه این ادوپرفیوم مردانه با ماندگاری و پخش بوی زیاد، حس و حالی از رایحه تلخ و گرم دارد. وقتی برای اولین بار مقداری از این عطر را در محل نبض یا بر روی لباس خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای دل‌انگیز از بوی تلخ و ترش، شاداب و دوست داشتنی حاصل ازترکیب ترنج و نارنگی حس می‌کنید. نت اولیه این ادوپرفیوم مردانه از کرید بسیار طبیعی و انرژی بخش است

Amouage Interlude عطر

به عنوان یکی از آخرین ادکلن هایی که در این مطلب سعی در معرفی آن داریم، به عطر آمواج اینترلوده خواهیم پرداخت.

آمواژ اینترلوده یکی دیگر از ادکلن های مردانه فوق لوکس و بسیار حرفه ای می باشد که با توجه به سبک رایحه ای آن، مخاطبان مثل خود، خاص و منحصر به فرد دارد. این ادکلن که از گروه بویایی چوبی شرقی است، دارای طبعی گرم و رایحه ای شیرین می باشد؛ همچنین اینترلوده پخش بو و ماندگاری مثال زدنی داشته و یک انتخاب فوق العاده برای مردانی است که به دنبال عطری ماندگار هستند.

نت اولیه این ادکلن شامل رایحه هایی از جمله پونه کوهی، ترنج و فلفل است که نشان می دهد این ادکلن عطری بسیار تند است و در زمان اسپری، شاید تندی آن سلیقه هر کسی نباشد! اما در ادامه با روایح اوپوپوناکس، کههربا، لابدانیوم و محموعه ای از بو های دودی، فضا را کاملا تغییر می دهد و اینجاست که جذابیت این عطر بروز پیدا می کند

 

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی