مجله اکسید

مدل رنگ مو فانتزی دخترانه 2020

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۷ ب.ظ

رنگ مو فانتزی از دسته رنگ های شاد و جذاب است که بسیاری از دختران جوان به آن علاقه دارند و بوسیله آن می توانند ظاهر و استایل متفاوتی برای خود ایجاد کنند. رنگ کردن مو به طور کلی از کارهای مورد علاقه خانم ها در هر سن و سالی است. با انواع رنگ مو گیاهی و شیمیایی می توانید ظاهر متفاوت و زیبایی به موهای خود ببخشید. همچنین می توانید سفیدی موهایتان را پوشانید و جوان تر به نظر برسید

رنگ مو سال هاست که برای آرایش موهای زنان و مردان استفاده می شود. اما رنگ های فانتزی در چند سال اخیر به بازار عرضه شده و طرفداران بسیاری را در میان قشر جوان به دست آورده اند. رنگ های قرمز، آبی، سبز، صورتی، بنفش و … از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ های فانتزی هستند که این روزها ترند شده و بسیار استفاده می شوند.

 

اگر به اینگونه رنگ ها علاقه دارید و به دنبال ظاهری خاص و متفاوت هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله فرمول ترکیب رنگ چندین رنگ موی فانتزی را به شما آموزش می دهیم و نمونه ای از بهترین رنگ موهای فانتزی را به شما معرفی می کنیم.

رنگ مو دنیای بی انتهایی دارد. به این معنی که می توان انواع رنگ ها را با هم ترکیب کرده و رنگ های متنوعی را بوجود آورد. از جمله رنگ های فانتزی که می توانند به صورت رنگ یکدست، هایلایت مو، آمبره، بالیاژ و … روی موها استفاده شوند. از این رو علم ترکیب کردن رنگ ها بسیار مهم است. شما نمی توانید بدون آگاهی از چرخه رنگ و شناخت تناژهای گرم و سرد، چند رنگ را با هم ترکیب کنید و نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید. اما می توانید از فرمول هایی که متخصصان این حرفه بدست آورده اند استفاده کنید و بدون صرف هزینه به رنگ موی مورد نظر خود در خانه برسید

 

رنگ مو فانتزی صورتی یک رنگ دخترانه بسیار جذاب و دوست داشتنی است که جزو ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۰ نیز می باشد. برای داشتن این رنگ زیبا هم می توانید از فرمول با دکلره و هم بدون دکلره استفاده کنید.

 

فرمول با دکلره

بلوند دودی روشن شماره ۸.۱= ۱۰ سانت

واریاسیون دودی شماره ۰/۱۱= ۱۰ سانت

قهوه‌ای قرمز متوسط شماره ۴.۶۶= ۳ سانت

اکسیدان شماره ۱= ۳۰ میلی لیتر

دکلره پایه ۹

فرمول بدون دکلره

رنگ مو صورتی= نصف تیوپ

رنگ یاسی= نصف تیوپ

پودر دکلره رنگی صورتی= نصف پیمانه

واریاسیون بنفش= دو سانت

اکسیدان ۹ درصد

پایه مو روشن تا متوسط

رنگ موی شرابی که یک رنگ ترند بین زنان و خانوم ها رایج است که باعث زیبای در صورت خانوم ها میشود و برای این رنگ باید از دکلره استفاده کنید

رنگ موی شرابی شماره ۶ = یک تیوپ

هایلایت یاسی= سه چهارم تیوپ

پودر دکلره صورتی فانتزی= یک پیمانه

واریاسیون آبی و بنفش= یک بند انگشت

اکسیدان ۹ درصد

پایه دکلره ۸

بنفش را می توان یک رنگ مو فانتزی دخترانه شیک و خاص دانست. زیرا بسیار جذاب، با شکوه، و شاد است و می تواند چهره شما را جوان و شاداب نشان دهد. برای داشتن این رنگ فوق العاده می توانید از دو ترکیب زیر استفاده کنید.

رنگ موی شرابی شماره ۷= نصف تیوپ

پودر دکلره رنگی بنفش= سه پیمانه

پودر دکلره رنگی شرابی= یک پیمانه

واریاسیون آبی و بنفش= یک بند انگشت

اکسیدان ۹ درصد 

رنگ مو فانتزی یخی نقره ای یکی از رنگ های بسیار روشن و سرد نزدیک پایه است که می تواند هم برای دختران جوان و هم برای خانم های مسن مناسب باشد. اگر از سفید شدن مو در جوانی ناراحت هستید و می خواهید آن را بپوشانید، این رنگ مو روش ایده آلی است تا به موهای خود رنگ و لعاب بیشتری بدهید و آن را از حالت سفید یک دست و بی روح خارج کنید.

 

بلوند نقره‌ای C۹= ده سانتی‌متر

واریاسیون نقره‌ای ۰/۲۲= سه سانتی‌متر

واریاسیون خاکستری= ۳ سانتی‌متر

اکسیدان شماره یک= ۳۰ سی سی

پایه دکلره ۱۰

شرط لازم برای داشتن رنگ مو آبی فانتزی بدون دکلره این است که موهای خود را تا به حال رنگ نکرده باشید. در این صورت می توانید با فرمول زیر تا ۷۰ درصد رنگ مو فانتزی آبی را روی موهای خود دربیاورید.

 

بلوند نقره‌ای شماره ۹= یک تیوپ

پودر دکلره فانتزی آبی= دو پیمانه

پودر دکلره خاکستری= سه پیمانه

واریاسیون نقره‌ای= سه بند انگشت

رنگ مو دودی شماره ۸ =نصف تیوپ

اکسیدان ۹ درصد

برای داشتن رنگ مو دودی کافی است مواد زیر را با هم ترکیب کنید:

بلوند دودی روشن ۸.۱= نصف تیوپ

واریاسیون دودی ۰/۱۱= ۵ سانتی‌متر

اکسیدان شماره یک= ۴۰ سی سی

طرز استفاده از پودر رنگ مو فان

رنگ مو ترند 1400 رنگ مو شنی

اگر میخواهید موهایتان را روشن کنید و در عین حال، از بلوند همیشگی فراری هستید، میتوانید سراغ رنگ مو شنی بروید. این رنگ مو گرمای خاصی به چهره شما میبخشد. تناژ رنگ مو شنی از تیره تا روشن متغیر است

برای این که موهایتان را شنی کنید، باید پایه موهایتان را به 8 و 9 برسانید. پس ابتدا دکلره کنید و سپس سراغ فرمول رنگ مو شنی در دو طیف رایج بروید.

 

فرمول رنگ مو شنی ماسه ای

این رنگ مو شنی تیره است و تناژ دودی دارد.

 

نصف تیوب رنگ مو شنی پایه 8

یک چهارم تیوب رنگ مو دودی پایه 8

یک چهارم تیوب رنگ مو شیر نسکافه پایه 8

2 سانت واریاسیون نقره ای

اکسیدان شماره 2

رنگ مو ترند سال 1400 بلوند

رنگ مو بلوند جزء جدا نشدنی عید ماست! فقط باید احتیاط کنید که تناژ موهایتان به زردی نزند. بلوند را در صورتی انتخاب کنید که بتوانید دائما ریشه مو را ترمیم کنید چرا که بیرون زدن رنگ تیره، در حالی که همه موهایتان بلوند است ظاهر بهم ریخته ای به شما میدهد. رنگ بلوند در تناژ مختلفی وجود دارد. از روشن ترین نوع ان که بلوند یخی است گرفته تا بلوند عسلی، دودی و... .

در ادامه رایج ترین فرمول رنگ مو بلوند سال 1400 را خواهیم گفت.

فرمول رنگ مو بلوند عسلی

رنگ مو بلوند شکلاتی نصف تیوب

رنگ مو بلوند طلایی نصف تیوب

رنگ مو بلوند متوسط 2 سانت

اکسیدان 6 درصد

فرمول رنگ مو بلوند دودی

رنگ مو C6 یا C7 یک تیوب

یک سوم واریاسیون دودی

اکسیدان شماره 6

رنگ مو فانتزی آبی نقره ای

پودر دکلره

رنگ موی بلوند دودی روشن

اکسیدان

رنگ موی اصلی : رنگ مو N7 با طول متوسط

رنگ مو انتهایی مو : رنگN10

مدلهای زیبای خفن رنگ مو فانتزی تینیجری 2020

 

  • مجله اکسید

نظرات  (۱)

چه خفن xD

پاسخ:
3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی