مجله اکسید

7 راهکار برای از بین بردن غبغب

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ

از بین بردن غبغب این روزهای مشکلی ناراحت کنندی بین زنان شده که به دنبال حل کردنش هستند برای همه ما  داشتن چهره زیبا و متناسب اهمیت زیادی دارد. غبغب موجب میشود تا چهره فرد ناموزون به نظر برسد و شکل طبیعی صورت در ناحیه فک و چانه مشخص نباشد. هرچند که به نظر میرسد این موضوع بیشتر در افراد داری اضافه وزن رخ میدهد  اما بسیاری از مواقع حتی افراد لاغر و دارای وزن طبیعی نیز با این مشکل روبه رو میشوند.

اما علت ایجاد غبغب چیست؟ سریع ترین راه رفع غبغب چیست؟

غبغب در واقع مشکلی است که به دلیل تجمع چربی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد میشود. بسیاری از مردم براین اعتقاد هستند که غبغب تنها در افراد دارای اضافه وزن و چاقی ایجاد میشود، اما باید بدانید که این موضوع ناشی از مسائل ژنتیکی و شل شدن پوست صورت باشد. وجود غبغب میتواند چهره فرد را پیرتر نشان دهد و زیبای های فرد را پنهان کند. اکثر افرادی که غبغب دارند به دنبال راهی برای درمان آن هستند.

رایج ترین دلایل ایجاد غبغب اشاره میشود به:

چاقی و اضافه وزن

داشته سابقه خانوادگی

شل شدن پوست در اثرافزایش سن

نوسانات وزنی

ضعف عضلات گردن

نقص ها و مشکلات ژنتیکی

پایین نگه داشتن سر

روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد این روش ها میتواند روشهای خانگی، انجام تمرینات و روش های لیزری باشد

        1.عقب جلوکردن فک پایین، بهترین ورزش برای از بین بردن غبغب

ورزش میتواند چربی اضافه را از بین ببرد و از همین رو برای رفع غبغب بسیار موثر است برای انجام این تمرین باید سرتان را صاف و کمی متمایل به بالا بگیرید.حال همان طور که به روبه رو نگاه میکنید فک پایین را تاجای میتوانید به سمت جلو فشار دهید. 10 ثانیه در این وضعیت  بمانید و بعد به حالت عادی برگردید این حرکت را حداقل 15 بار در روز تکرار کنید.

2. تمرین صورت ماهی بهترین روش برای از بین بردن غبغب

این تمرین موجب از بین رفتن چربی اضافه ناحیه صورت و کاهش غبغب میشود برای این کار باید گونه های خود را درداخل دهان جمع کنید لب هایتان را مثل ماهی کنید. سعی کنید در این شرایط لبخند بزنید. هربار 5 ثانیه صبر کنید و سپس تا 10 بار تمرین را تکرار نمایید.

3.تمرین بالا بردن سرو غنچه کردن لب

برای این کار باید کمی سرتان را رو به بالا بگیرید و به سقف نگاه کنید و لب هایتان را غنچه کنید و برای 10 ثانیه در این حالت بمانید و این حرکت را 10 بار در روز تکرار کنید.

4. مصرف میوه و سبزیجات برای ازبین بردن غبغب

سعی کنید روزانه 4 وعده سبزیجات تازه و 3 وعده میوه بخورید. این کار به سلامت بدن، جوان موندن پوست و همچنین جلوگیری از چاقی کمک میکند و نقش مهمی برای رفع غبغب دارد.

5.رفع غبغب با جدیدترین دستگاه

با استفاده از دستگاه ازبین بردن غبغب میتوانید چربی های اضافه ناحیه چانه را کاهش دهید این دستگاه ها هم به صورت مکانیکی هم برقی هستند

6. جویدن آدامس

جویدن ادامس یه روش راحت و کم هزینه برای رفع غبغب و کاهش چربی است. ادامس باعث افزایش جریان خون و کاهش چربی میشود.

7.رفع غبغب با هایفو

هایفوتراپی بدون جراحی است و استفاده از این روش موجب سفت شدن پوست میشود و شل شدن پوست را درمان میکند در هایفو تراپی پرتوهای مافوق باشدت بالا از پوست گذر میکنند و لایه چربی را ازبین میبرند واین کار موجب تولید کلازن در پوست میشود درنتیجه به جوانسازی پوست کمک میکند .

و بهتر است بدانید هیچ داروی گیاهی برای رفع غبغب وجود ندارد و روش های بالا بهترین روش های برای رفع غبغب هستند که اثر بخش خواهند بود. وگاهی اوقات ایجاد غبغب در زمینه ارثی و شل بودن پوست ایجاد شود در این مواقع با مشورت با پزشک از شر این مشکل خلاص شوید و میتوانید چهره زیباتر و متفاوت تر را تجربه کنید.

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی