مجله اکسید

راهکار و ایده برای لباس های کهنه

شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۵۰ ب.ظ

تمیزکردن کمد لباس کاری است که همه افراد هر از گاهی به سرغ ان میروند اما موضوعی اصلی بعد از تمیز کردن کمد لباس اتفاق میافتد با لباس های که دیگر به آن احتیاج نداریم چه کارکنیم؟ لباس های که از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند را به راحتی میتوان به خیریه اهدا کرد یا حتی انهار را به روش های متفاوت مانند استفاده از سایت های انلاین فروخت. بحث اصلی ما راجب لباس های است که در شرایط نامناسبی قرار دارند لکه دار یا پاره شده اند و برای فروش یا اهدا کردن مناسب نیستند آیا راهی برای استفاده مجدد از این لباس ها وجو دارد؟

بله شما راه های بسیاری متنوعی پیش رو دارید تا از لباس های دورریختنی خود به نحو دیگری استفاده کنید.

با استفاده از لباس های فرسوده خود میتوانید به ساخت لوازم جانبی متنوعی بپردازید از جمله ساخت وصله یا سخت کیسه برای نگهداری دیگر لباس ها و... حتی شما میتوانید با به کار بردن ترفندهای از لباس های بی استفاده خود، لباس هی جدید تهیه کنید و مدت ها از ان استفاده کنید.

اگ لباس های کهنه دارید که هنوز هم برای شما مناسب است سعی کنید آن ها را برای استفاده مجدد کوتاه کنید مثلا میتوانید شلوار کهنه خود را کوتاه کنید و شلوارک جدیدی بدست آورید همچنین میتوانید دامن بلند خود را کوتاه کنید یا تیشرت خود را تبدیل به تاپ کنید.

 

و حتی تکنیک های زیادی برای رنگ کردن پارچه وجود دارد که از حالت سادگی خود بیرون بیاید البته اگه اتفاقی نباشد میتواند نتیجه بسیاری زیبای داشه باشد. طراحی روی پارچه با وایتکس ایده جالبی نیست اما هر بار که ازاستفاده میکنید برایتان تازگی خواهد داشت

با سفید کننده وایتکس میتوانید طرح را روی لباس بگذارید و سفید کننده را برروی اطراف اسپری کنید تا سایه طرح روی لباس بیوفتد..

  • مجله اکسید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی